![]() |
|
|
#112 |
|
Actief Lid
|
mijn planning kan wel ietsje weizigen hoor alleen we hebben gewoon elke vakantie een planning mee. zo missen we geen mooie bezienswaardigheden en leuke uitstapjes.
kan iemand mij de exacte tijden vertellen van alle grote supermarkten in de buurt? dan kunnen we hier rekening mee houden |
|
|
|
|
|
#113 |
|
VIP Lid
|
Tesco Bechyne 7.00 tot 21.00, 7 dagen in de week.
Tesco Tabor is non stop open, 7 dagen in de week. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Actief Lid
|
owk en kan je me de winkeltijden van de hypernova nog geven,want dat vinden wij toch wel de leukste winkel om onze boodschappen te doen? en zit er mischien ook een bakker in dobronice waar je verse broodjes kan halen? en het belangrijkste natuurlijk waar zit de dichtsbijzijnde bank?
zodra we terug zijn zou ik ons programma zoals we hem hebben gedaan eventjes aan jullie sturen en laten weten wat wel en niet leuk was en mischien kan ik dan de prijzen van de activiteiten geven groeten irene ps:wil iedereen heel hartelijk bedanken voor alle goede hulp en de leuke tips. we maken er een te gekke vakantie van |
|
|
|
|
|
#115 |
|
VIP Lid
|
Ik denk dat de hypernova open is van 7.00 tot 22.00 elke dag.
Er zit geen bakker in Dobronice, hier moet je voor naar Bechyne. Ook de dichtsbijzijnde bank/automaat zit in Bechyne. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Actief Lid
|
paula waar woon je dan in dobronice vlakbij huis valenta? weet jij toevallig of er een veranda bij het huis is waar je droog kan zitten zo lijkt het wel op de foto's maar we weten het niet zeker.
en kan jij ons mischien vertellen of je in Tsjechië ook een goedkope dvd speler voor in de auto kan kopen. mijn vriend is 20 augustus jarig en wou hem die graag geven voor in de vrachtwagen,maar als het in nl goedkoper is koop k het hier wel. groetjes |
|
|
|
|
|
#117 |
|
VIP Lid
|
Er zit inderdaad een veranda aan de zijkanten van de woning.
Een DVD kun je denk ik beter in NL kopen, zeker aanbiedingen zijn goedkoper als in Tsjechie. |
|
|
|
|
|
#119 |
|
VIP Lid
|
|
|
|