|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#71 |
|
Forum Freak
|
Ja Krul Turnov-Javornik is toch nog zo'n 80 km denk ik, en we zaten idd vol, maar koffie zat
![]()
|
|
|
|
#72 |
|
VIP Lid
|
Lus geen koffie!
Goed maar dat we zijn weggebleven.... ![]()
|
|
|
|
|
#74 |
|
VIP Lid
|
Eigenlijk is een locatie bij Plzen nog steeds favoriet, van de vorige reis. Wij zijn er alleen nog niet over uit of de omgeving geschikt is.
Het is wel een droomplekje, hoor. Ben er wel een beetje verliefd op, maar moet nog een hoop aan worden gedaan. En vandaag kreeg ik nog een leuke tip over een camping in Moravie. Lijkt me ook wel geschikt, dus misschien gaan we wel kijken, ik weet alleen niet wanneer. Het schijnt dat als we in december gaan dat we dan winterbanden om de auto moeten laten zetten, en dat vindt Jacob weer een dure grap...
|
|
|
#75 |
|
Forum Freak
|
Jammer Krulletje dat het niet gelukt is, het zou toch prachtig zijn geweest als hier de ideale camping bij had gezeten.
Maar niet getreurd er komen vast nog betere lokaties en accomodaties!!
|
|
|
#76 |
|
VIP Lid
|
Lieve mensen, wij gaan gewoon stug door, hoor! Heb gehoord dat winterbanden in Duitsland pflicht zijn in de winter, dus aangezien Jacob voor zijn bedrijf regelmatig in Duitsland komt zal de baas die banden dan ook wel moeten aanschaffen, dus kunnen wij in December zonder extra kosten nog een keer heen racen... Misschien even met het hele gezin...
Kajuna, hartelijk dank voor je inspirerende woorden, alleen ik kan er geen touw aan vastknopen! ![]()
|
|
|
#77 |
|
Volwaardig Lid
|
Hoi Krulletje,
Laat je niet al te gek maken over alleen de regio, een camping en z'n populariteit wordt natuurlijk ook bepaald door de faciliteiten die je zelf biedt, de gezelligheid en extra's die 'n ander niet heeft. Ben creatief wees anders dan anderen is ook een invalshoek. Als je echt helemaal weg bent van dat stekkie laat dan je fantasie werken. Heel veel succes, we lezen graag meer van je. Natelka.
|
|
|
|
#78 |
|
VIP Lid
|
Die camping Nancy wordt helaas niks Kukel, we zijn er in de herfstvakantie geweest.
|