![]() |
|
|
#61 |
|
VIP Lid
|
Volgens mij is dat juist erg goed, want van die periode moet je het hebben.
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Ja, maar ik had het over Drenice, en die is toch niet te koop?
![]() |
|
|
|
|
|
#63 |
|
VIP Lid
|
Dat zoeken Tabe en Freddy wel uit.
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Camping te koop?
Van Kukel kreeg ik gisteren de tip over een camping in het ertsgebergte die in de verkoop is. Ik ben erg verguld met dit soort tips.
Is er misschien nog iemand die zo'n tip voor mij heeft? Een camping die te koop is, met plaatsnaam er bij? Ik houd mij van harte aanbevolen. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
De campingjacht gaat door!
Dat waren weer 4 drukke dagen, maar we hebben het overleefd!
Wij, mijn mannetje Jacob, tienerdochter Tineke en ik, zijn woensdagavond,(ná F.C. Groningen-Excelsior 2-1) vertrokken naar Tsjechie om opnieuw een serie onroerend goed te bekijken voor onze toekomstige camping... De heenreis verliep voorspoedig en om een uur of 4 's ochtends waren wij in Tsjechie, alwaar wij nog even een paar uurtjes in de auto hebben geslapen, en toen op naar het eerste doel, het Machova meer. En tsjonge wat viel dat tegen! Het was een kluitje containers, op een piepklein postzegeltje grond, met een gebouw erbij, tussen een paar duizend soortgelijke onderkomens!!! Niks voor ons... Toen naar Hamr na Jezere. Leuk leuk leuk, het spul bleek allang verkocht!!! Toch wordt het nog gewoon aangeboden op internet. Vreemd hoor... Verder naar Bila. Een areaal voor kinderkampen, diep in de bossen. Erg diep in de bossen bleek wel, het ging van weg naar pad naar karrespoor. Helaas ongeschikt als camping. De laatste locatie hebben we niet gevonden, maar aangezien dit gebied veel te ver de bewoonde wereld af lag, zijn we maar gestopt met zoeken. Pensionnetje gezocht in de buurt van Turnov, lekker gegeten want het was per slot onze 16e trouwdag, lekker geslapen en de volgende dag vol goede moed richting Chrudim. De camping lag inderdaad leuk aan een meer, maar de staat van de gebouwen en vooral de toeganswegen laten duidelijk te wensen over, dus toch maar niet.. Lekker teruggereden naar Praag, even lekker gewinkeld en een zimmer frei genomen (buiten Praag!) bij een buitengewoon aardige Tsjechische familie, lekker geslapen en heerlijk ontbeten. Op naar Karlovy Vary! Camping 1 was een sportieve bedoening, tennisbaan (goed onderhouden) zwembad (erbarmelijk) midgetgolf (rijp voor de sloop) en een prachtig, groot pension. Werkelijk een heel mooi gebouw. Maar de klusjesman die er rondliep kon zich niet voorstellen dat het te koop was. Toch ook erg ver de bergen in... Volgende maar... De laatste in het Etsgebergte. 2 hectare groot, en alle gebouwen min of meer rijp voor de sloop. Behalve het woonhuis, een waar paleis... Wel een heel aardig zwembad er bij, zag er verder mooi uit, maar erg ver van de bewoonde wereld, en erg duur... Naar Cheb gereden, lekker gewinkeld op de Dragoun bazaar, nog even heerlijke Gulas gegeten en toen weer naar huis gereden. Plm. 3.00 zomertijd konden wij weer in ons eigen bedje kruipen... Nou, we hebben weer een hoop gezien, en veel stof tot nadenken, en een stuk of 200 fotoos. ![]() |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Forum Freak
|
Nou, je hebt dus wel leuk gehad
En nu maar verder met je campingjacht, succer ermee ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Forum Freak
|
Krul, ik ben weer trots op je. Moeilijk he, zoveel dingen bekijken en dat er dan net ff niks tussenzit voor jullie. Maar weet dat je jullie plekje echt wel zult vinden! Gewoon blijven zoeken en niet voor minder gaan dan je in je hoofd hebt. En zo ieder keer die paar dagen Tsjechie zijn toch ook heerlijk en je ziet een hele hoop, waar je ook weer van kunt leren.
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Karel wat weer een humor op de vroege morgen. Wel een buurtsuper in CZ hoop ik.
Zeg Esthertje, we zaten in Turnov iets te ver bij jullie uit de buurt, anders hadden we een gokje gewaagd jullie pension te zoeken en kijken of er nog een plekje vrij was. Ik hoop voor jou natuurlijk dat er niets vrij was! Maar het was net even te ver rijden en te laat op de dag. Volgende keer misschien... Inderdaad weinig resultaat deze reis, maar wel gesterkt in de gedachte dat een lokatie van de vorige reis al met al helemaal niet zo raar is. ![]() |
|
|
|