![]() |
|
|
#51 |
|
Wij hebben een aantal keren in de bouurt van Rokycany gestaan.
Wereldcamping dankzij de kampvuren, muziek en het restaurantje. Pilzen vaak gezien, niet veel aan. De omgeving vind ik maar zo-zo. Er zijn betere, leukere, interesante streken te bedenken. In het Ertsgebergte is een mooie camping. Nancy genaamd. De eigenaar zei me laatst dat hij deze wilde verkopen. En die streek is heel mooi, eigenlijk een beetje onderbelicht. En makelijk aan te rijden vanuit Nederland. Houden zo want dan blijft het rustig. Je begrijpt het al: daar heb ik mijn villaatje. Succes toegewenst. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Dank je voor deze info, Kukel. In het Ertsgebergte, en heet het plaatsje Nancy of is het de naam van de camping?
En is het een echte gezellige Tsjechische camping? En hoe groot ongeveer? ![]() |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Super Lid
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Eh.. Dat zijn 2 verschillende. Ik neem toch aan dat Drenice niet na prodej is?
![]() |
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Legende
|
Citaat:
Er staat: Autokempink DØENICE Døenice, Jesenická pø. Cheb 350 02 Karlovarský kraj Dat is toch camping nancy niet in het ertsgebergte ! |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Maar ik heb al even op de MAPY gekeken, en deze pakken we in de herfstvakantie mooi mee!
![]() |
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Op zich wel een mooie camping, maar in het seisoen heeeeel druk, en verder een beetje saai...
![]() |
|
|
|