![]() |
|
|
#21 |
|
Forum Freak
|
ja mooi he! Maar dan zou ik zeker eens kijken op de website http://www.eureality.cz/?l=2 Wij hebben ons huis bij hen gekocht en zijn ontzettend goed geholpen. Maar de laatste verhalen zijn ook wel dat zij zoveel hooi op dr vork hebben dat ze gewoon niet zoveel tijd meer hebben om een ieder op zijn wenken te bedienen, bedenk dus wel dat je altijd zelf overal bovenop moet zitten en ze goed moet controleren of ze niks vergeten. Lekker blijven snuffelen en goed zoeken dan vinden jullie je plekje vanzelf, daar ben ik van overtuigd. Of dat nu hier is of ergens anders.Trouwens zij helpen je ook met bemiddeling bij andere tsjechische makelaars, dus zie je op een andere website iets leuks, dan kunnen zij je ook verder helpen, je bent dus niet aangewezen op hun aanbod. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
VIP Lid
|
Wie kent dit recreatiepark/deze camping?
Dit is frustrerend, ik wil deze camping graag bekijken, maar heb geen adres of plaatsnaam!
De camping ligt 50 km. van Praag, en in de buurt van de Brdy bergen, het natuurgebied Krivoklatsko en de Cesky kras. Lijkt mij dat het zo'n beetje onder Beroun zal liggen, maar dat weet ik niet zeker. De camping bestaat uit 3,3 hectare oppervlak, verscheidene gebouwen waaronder restaurant en terras. Ook verhuren ze 2-pers. kamers. Op het terrein bevinden zich een klein zwembad en een speeltuintje. Bovendien hebben ze 40 huisjes in de verhuur. Wie oh wie weet welke camping dit is? Ik wil het heel erg graag weten!!!!!!!!! ![]() |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Forum Freak
|
Misschien kan je het via deze kaart vinden: http://www.czech-camping.com/nl/map-...h-camping.html
Op de site van Kemp Branov vond ik dit kaartje: http://www.pimes.cz/foto.php?img=fot...e/infomapa.jpg Zegt het je wat??? of deze: http://www.czech-camping.com/nl/kamp...va-ii-480.html op deze kaart nog meer campings rond Krivoklat Succes Jeanne |
|
|
|
|
|
#24 |
|
VIP Lid
|
Ik denk dat ik hem gevonden heb, in de buurt van Pribram. Niet echt dichtbij Beroun, maar toch ook een mooie omgeving?
Bedankt voor de hulp Jeanne! |
|
|
|
|
|
#26 |
|
VIP Lid
|
Ik weet de naam niet, maar ik weet nu de plaats, dus dan kan ik 'm wel vinden straks in herfstvakantie. Even zien of ze open zijn.
Hij staat volgens mij in geen enkel boek of site of zoekmachine, maar hij stond wel op de Mapy.cz. Enkel als tent-tekentje dus, moet hem wel zijn. Ik ben helemaal hyper, ga liefst morgen kijken! ![]() |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Wij hebben zaken gedaan met een makelaardij uit Nachod zeer goede ervaringen mee. www.EUreality.nl Er werken daar ook 2 vrouwen die een paar jaar in Nederlans gewoond hebben en je dus heel goed kunnen helpen! Succes! Groetjes Hilda |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nieuw Lid
|
Hai
Dank je voor de info. Ik heb hun gesproken en ze waren heel behulpzaam |
|
|
|
|
|
#29 |
|
VIP Lid
|
Weekeind Plzen
Ja, hallo allemaal, wij zijn weer thuis!
Voor diegenen die het hebben gemist: dit weekeinde zijn Jacob en ik samen met onze oudste dochter naar Tsjechie heen en weer gereisd om wat onroerend goed te bekijken. Zoals u weet, was het weer dit weekeinde geweldig! Dus ook in Tsjechie! (en leve de airco) Een reis met weinig hindernissen. Heenreis vertrokken om 18.00. (eerder kon écht niet!) 's nachts aangekomen bij Plzen, lekker tukje gedaan in de auto en 's morgens een ontbijt in een wegrestaurantje. Lekker! Toen op zoek naar camping nr. 1, nou die was heel gauw gevonden. Eigenlijk reden we er gewoon heen en daar was-ie. Beheerders waren aanwezig, camping leeg. Maar wij mochten alles bekijken, geen probleem. Het areaal was feitelijk voor kinder kampen. Zag er leuk uit, maar was niet echt een camping, ook erg klein. Wel de mogelijkheid grond bij te kopen. Maar al met al te ver van de bewoonde wereld... Camping nr. 2 was ook niet moeilijk te vinden. Eigenaars waren aanwezig en gaven een rondleiding. Enorm groot terrein, gedeeltelijk bos. Alles erop en eraan, chaletjes, toiletten, douches, restaurant, bar, terras, keuken, zwembad, kamerverhuur. Zag er leuk allemaal, maar in erbarmelijke staat van onderhoud.... Camping nr. 3 ... Heel aardig, maar geen camping. Een pension met nog een aantal stevige gebouwen, en terrein dat nog ontgonnen moet worden. Heel interessant, en helemaal verlaten. Camping nr. 4 was niet makkelijk te vinden. Uiteindelijk lukte het met de hulp van een aardige jonge Tsjech. Zag er leuk uit, was ook verlaten, en eerst 5 km. over een zandpad... Conclusie: 3 afvallers, en nr. 3 blijft nog even in de map. Wij zijn daarna naar Cheb gereden, lekker nog even naar de markt geweest, een pension gezocht, lekker gegeten en nog een pivo aan de bar gedronken. De volgende morgen om 9.00 ontbeten, daarna naar kaufland voor een paar broodjes etc.Toen even tanken en weer naar huis. Om 17.00 precies waren wij weer terug. Nou wat een avontuur, heel veel gedaan in 1 dag! Het ging allemaal erg snel, maar volgende maand nog maar een keer, denk ik. Het is best te doen, en Jacob hoeft niet vrij te nemen. Wat me is opgevallen is dat alles (bijna alles) heel makkelijk te vinden was. Volgens een makelaar, die ik aan de telefoon had, moest er absoluut iemand van zijn bedrijf mee, omdat wij vast niets zelf konden vinden. Nou, da's dus flauwekul! Lekker alles zelf alleen gedaan! Leuke en interessante reis gehad, leuk begin van de zoektocht! ![]() |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Forum Freak
|
Fijn dat alles zo goed is verlopen Krulletje!!
En wat was de reactie van jullie dochter?? |
|
|
|