![]() |
|
|
#52 |
|
Actief Lid
|
Hoi Benthe, alvast een goede reis gewenst voor zaterdag, je gaat denk ik een fijne tijd tegemoet.
Vooral na de rottijd die je gehad hebt,heel veel plezier en fijne dagen gewenst. Kom gezond weer terug. Groet, Doni ![]() |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Actief Lid
|
hoi Benthe.
Fijne tijd toegewenst,geniet ervan en slaapplaats onderweg is in deze tijd van het jaar overal wel te vinden. groetjes cees |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Nieuw Lid
|
Heb een vraag wij gaan van 29 augustus tm 5 september naar het 3 landen punt.
Zuid duitsland Beiersewoud, Oostenrijk, Tsjechie Nu zitten we daar dicht bij Cesky Krumlov mijn vraag was is er daar een beetje wat te doen of te bezichtigen? En zijn daar ook van die Azie hallen waar je merkkleding en andere dingen kunt kopen. Mvg Mirella |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Mirella,
Ik ben net gisteren teruggekomen vanuit Cesky Krumlov , en het is daar een absolute aanrader. Er valt heel veel te bezichtigen, maar dag mag ook wel als zo'n stadscentrum geheel op de UNESCO-lijst staat. Ik kan je hier veel uit de doeken doen over wat er allemaal te doen en te zien is, maar kan je voor een behoorlijk compleet beeld verwijzen naar de website m.b.t. tourist-info: http://www.ckrumlov.info/docs/en/kaktualita.xmlCesky Krumlov is de place-to-be voor liefhebbers van middeleeuwse steden, mooie gebouwen, sfeervolle straatjes/pleinen en erfgoed. Wij zijn daar zonder boeking o.i.d. terechtgekomen in een hotel vlakbij het centrale plein, dat op zichzelf al een bezienswaardigheid was (perfect gerestaureerd pand uit 1539). Ook voor actieve mensen valt er in de stad en directe omgeving genoeg te doen (o.a. mountainbiken, raften, 's winters skiëen). Horeca is erg vriendelijk/klantgericht en goed . Voor die-hard feestgangers en de late uurtjes is het niet de stad: wie dat zoekt zal elders meer en beter aan zijn/haar trekken komen. Ik heb er wel wat vormen van (aziatische) merkkleding-verkopers gezien (kleinschalig, geen hallen), maar dat was niet top. De meeste 'waar' leek me ook namaak. Ik hoop je hiermee wat zinvolle informatie te hebben gegeven ,Groeten Jan |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Actief Lid
|
hallo allemaal
we gaan weer terug naar huis valenta in dobronice. we hebben net weer geboekt voor de eerste 3 weken in augustus. dus paula mischien zien we elkaar wel weer. mijn vriend en ik hebben een jack russel puppy gekocht van 9 weken oud en als die vrienden wordt met de jack russel van me ouders gaat ook onze hond mee naar Tsjechië. verder gaat het naar omstandigheden nog steeds slecht. 18 december wordt ik mischien eindelijk geopereerd aan mijn enkelbanden groeten irene |
|
|
|