![]() |
|
|
#31 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Wij zijn ook wel begin november in Cesky Krumlov en omgeving geweest, genoeg te doen en minder druk dan in het toeristenseizoen. Kijk eens op deze link:
http://www.ckrumlov.info/docs/cz/kaktualita.xml (ook in duits en engels). |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Actief Lid
|
Thanx,
Ik ben inderdaad heel internet al aan het afspeuren naar info. En we hebben nog een maand. Ach er is altijd genoeg te doen in Tsjechië en een eindje rondrijden is ook geen probleem. MIsschien kan iemand me vertellen of je daar in de buurt ook rondvluchten kunt maken, en zo ja of dat in die periode dan ook mogelijk is... ![]() |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Noelle, kijk eens op deze link voor rondvluchten, dit vliegveld ligt iets ten noorden van Ceske Budejovice dus redelijk in de buurt van Krumlov:
http://www.alfa-air.cz/index.php?pag...=v_lista_p.php De site is in het tsjechisch. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Super Lid
|
zowiezo het igy centrum te budejovice is open dat is een overdekt winkelcentrum de grootste van zuid bohemen. let op alles is hier even duur of duurder dan in nederland. en ik cesky krumlov is het leuk om gewoon rond te lopen door de smalle straatjes en natuurlijk het kasteel( is die in november nog open?) verder zijn er veel winkeltjes daar vooral ook in de achteraf straatjes.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Actief Lid
|
Bedankt voor de tip.
Krumlov zal zeker tot in de kleine straatjes ontdekt worden. Vorig jaar zijn we er even een kort dagje geweest. En dat was niet genoeg voor ons. Volgens mij is het kasteel gesloten,en anders zullen we daar zeker weer een rondleiding gaan doen. Kan al bijna niet meer wachten tot het zo ver is.... ![]() |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Een keer per maand op vrijdag is er markt in het centum van Krumlov
met tsjechische produkten . Heel leuk. ![]() |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Actief Lid
|
Ow hoop dan dat dat is in die ene week dat wij er zijn. Dat is echt iets voor mij.
Zijn er misschien nog mensen die tips hebben voor leuke lekkere restaurants? Hoeft niet per se in Krumlov, de omgeving mag ook uiteraard want we zijn met de auto. ![]() |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Moderator
|
Precies.. Wij zijn ooit in oktober in Krumlov geweest. lekker rustig toen, dit in tegenstelling tot in de zomer. In November zal het nog wel net zo rustig zijn.... Volgens mij kan je het hele jaar door een rondleiding door het kasteel van Krumlov krijgen, alleen zijn er buiten het hoogseizoen wat minder rondleidingen (een stuk of 2 per dag).
Krumlov in de herfst in best mooi trouwens ! |
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Legende
|
Citaat:
|