Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Attracties & Bezienswaardigheden
Cesky Krumlov en omstreken

Cesky Krumlov en omstreken

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 03-07-07, 12:36   #11
VIP Lid

noekie14's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
jolanda berben schreef:
Bericht bekijken
Dat is inderdaad 'n mooie wandeling, maar wel 16 kilometer lang met 'n hoogte verschil van 500 meter.Dus dat even in je achterhoofd houden.
ja dat is wel zo, maar ja het is wel mooi, en je kan er boven lkkr uitrusten in het restaurantje. voordat je naar beneden gaat.
Oud 04-07-07, 14:16   #12
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Voor Zuid Bohemen is 4 dagen te weinig. Er zijn hier verschillende natuurparken (Novohradske Hory, Sumava, Blansky les) en elk park heeft iets aparts. Aan de noordkant dan het Orlik stuwmeer met kastelen Orlik, Zvikov. Verder zijn ook de stad Telc (Unesco), Trebon, Prachatice de moeite waard. Regio Zuid Moravie is vooral interessant in de regio Mikulov en dan het Lednicko Valticky areaal, stad Znojmo. 4 dagen is echt te weinig, is dan beter zich alleen op Cesky Krumlov te orienteren en een uitstapje naar het Lipno meer te doen met klooster Vyssi Brod!
slavek is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-07-07, 19:55   #13
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Fietsen in omgeving Cesky Krumlov

Hallo Tsjechië-kenners.
Ik hou zelf van fietsen in heuvel/bergachtig terrein en heb vorig jaar dan ook genoten in het Reuzengebergte. Maar mijn reisgenoten nemen hun fiets alleen mee als er ook enigzins vlakke tochten te maken zijn. Kan dit in de regio Cesky Krumlov?

René.
ReneTox is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-07-07, 20:48   #14
VIP Lid

noekie14's avatar

Nationaliteit:
ja dit kan onderandere rond het lipnomeer en rond de meren van trebon, het is daar best vlak met af en toe een heuveltje
Oud 09-07-07, 09:13   #15
Forum Freak

Pelhřimov's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
ReneTox schreef:
Ik hou zelf van fietsen in heuvel/bergachtig terrein ..... mijn reisgenoten nemen hun fiets alleen mee als er ook enigzins vlakke tochten te maken zijn. Kan dit in de regio Cesky Krumlov?
René, ik heb hier 2 fietskaarten liggen. 1 van Trebon en 1 van Jindrichov Hradec. Dit zijn de kaarten 23 en 24 uit 1998 van Shocart 1:75.000. Als je ze wilt lenen, stuur me dan even een PM.
Het is het gebied wat ten oosten ligt van Cesky Krumlov / Ceske Budejovice. Maar als je inzoomt op de kaart van www.mapy.cz kan je denk ik ook al veel zien.

groetjes

Jeanne
Pelhřimov is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-07-07, 15:14   #16
Forum Freak

Pelhřimov's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Pelhřimov schreef:
Bericht bekijken
René, ik heb hier 2 fietskaarten liggen.... Als je ze wilt lenen, stuur me dan even een PM...
René, ik heb niets meer vernomen van je dus ik heb de kaarten aan iemand anders uitgeleend.
Pelhřimov is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-08-07, 18:51   #17
Nieuw Lid

hestiane's avatar

Nationaliteit:
hallo

Als we bij kremze de berg de klet met de stoeltjes lift omhoog gaan
en we komen vis de rode wandel route terug waar komen we dan uit en hoe ver is dat lopen?
want we hebben er al veel over gehoord en wilde dit keer dat toch eens doen.

groetjes corina
hestiane is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-08-07, 20:18   #18
Actief Lid

eltjored's avatar

Nationaliteit:
Wij hebben er ongeveer een 30 minuten tot een uur over gedaan. Maar toen waren we ook al omhoog gelopen en kwamen er toen achter dat om 5 uur alles gesloten is boven en de lift ook. Wij konden zelfs geen ijsje meer bestellen. Wel waren ze zo vriendelijk om ongevraagd onze hond een bak water te brengen.
Als je aan de kant van de stoeltjeslift naar beneden gaat lopen, denk dan wel om goede schoeisel. Het eerste gedeelte (van boven af) is niet echt een pad maar alleen rots en steen, waartussen je je weg moet zoeken
Oud 11-08-07, 08:23   #19
Nieuw Lid

hestiane's avatar

Nationaliteit:
hallo
goed om te weten dat alles om 5 uur dicht is
maar dan denk ik dat we dan al terug zijn bij ons vakantie huisje want wij hebben ook 2 honden bij.
en als we de klet willen lopen dan gaan ze niet mee want die vanmij wil weleens trekken en dat heb je dan echt niet nodig.

ik heb het weleens meer meegemaakt dat ze de hond een bak drinken geven
we waren toen op weg naar het vakantie huisje en toen we gingen eten was de hond er ook bij en kreeg toen ook drinken wel heel erg lief want zo'n beestje kan toch ook niet zonder water

als we gaan lopen en de honden zijn er bij dan nemen we een flesje water mee voor hun.

groetjes corina
hestiane is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Forumnavigatie

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.2.0 - RSS Feed