|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#61 |
|
Nieuw Lid
|
Heb het meteen aangevraagd. Hoop dat ik het voor eind augustus binnen heb. Dan gaat de reis naar Tsjechie (met motor) beginnen.
|
|
|
#62 |
|
VIP Lid
|
Freddy, bedankt!
Ben ik er toch vlak bij geweest. Het door mij bedoelde klooster met boekenmuzeum zit maar enkele honderden meters verder aan dezelfde weg, net over het bruggetje. Heb ik die tsjechische vrouw waar we de weg aan vroegen toch niet goed begrepen Overigens heeft dat klooster een heel mooie kerk, die helemaal wordt gerestaureerd van binnen. Enige tijd gesproken met een "handwerker" die volgens mij een groot kunstenaar was en die bezig was met het opnieuw aanbrengen van een schildering op een pilaar. Vakwerk? Of gewoon pure kunst!! Ga volgende keer weer naar Žďár om de stervormige kerk te bezoeken. |
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Legende
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Legende
|
Vasek ik kreeg ook nog wat meer hoor, maar daar vroeg die "slimme" Belg ook om. Er zijn ook nog anderstalige brochures beschikbaar, maar de snelheid waarmee ik bediend ben daar ben ik nog niet helemaal klaar mee. Op drie dagen tijd ligt het hier voor mij.
|
|
|
#67 |
|
Nieuw Lid
|
De brochure is niet helemaal gratis.
Je moet de portokosten van 1,28 euro terug storten. Maar wel mooie brochures.
|
|
|
#69 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Maar 1,28 euro is nog steeds niet gratis . Dan moet dat er gewoon bij gezet worden. "Gratis brochures excl. verzendkosten."
|
|
|
|
#70 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|