![]() |
|
|
#11 |
|
Forum Freak
|
Pfffoeh
van Rosa is het natuurlijk ook nog steeds erg, maar ik ben heeeeeeeeeeeel blij te horen dat Vera gewoon straks met haar dochtertje naar huis kan. |
|
|
|
|
#12 |
|
Super Lid
|
ik ook! gefeliciteerd dan maar!
|
|
|
|
|
#13 |
|
Forum Freak
|
Ja Ineke, dat was schrikken hoor, je moet er toch niet aan denken dat een vader met zijn kindje overblijft. Gelukkig is dat niet het geval.
|
|
|
|
|
#14 |
|
Legende
|
Een pm naar Ineke vooraf was beter geweest dan was de schrik er zo niet ingeslagen. Ik was ongeveer op de hoogte en heb dus niet gereageerd op jullie berichten. Navraag bij Ineke bevestigde mijn vermoeden dat ze iemand anders uit de vriendenkring bedoelde.
![]() |
|
|
|
|
#15 |
|
Super Lid
|
tja, we zijn niet allemaal hetzelfde (gelukkig)....
|
|
|
|
|
#17 |
|
Volwaardig Lid
|
Ik wil even vertellen, dat Vera en haar baby'tje Anecka afgelopen zondag weer thuisgekomen zijn.
Het gaat goed, het zal alleen nog wel even duren, voordat Vera weer de oude is. Ik heb schitterende foto's doorgestuurd gekregen. Ik wil ze wel op het forum zetten, ware het niet dat..............................ik dat nog nooit gedaan heb. En het mooiste is, ik ga er volgende week, samen met mijn vriendin naar toe, ga ik dat moois met eigen ogen aanschouwen. Heb ik ontzettend veel zin in. Is het allemaal gelukkig goed gekomen! Ineke. |
|
|
|
|
#18 |
|
Forum Freak
|
Dank je wel Ineke voor dit berichtje en ga er volgende week maar flink van genieten en vertroetel Vera maar even dan.
|
|
|