![]() |
|
|
#21 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
ik geloof de enigste universiteit die Tsjechisch als hoofdvak aanbied |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nieuw Lid
|
Tsjechisch leren in Nederland
Wie kan mij vertellen waar ik een
cursus Tsjechisch
kan volgen in Nederland. Geen zelfstudie maar een soort taalschool. Ik wil graag de taal leren, maar heb niet de disipline om aan een zelfstudie te beginnen! Gr.Robert
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
VIP Lid
|
De studie aan de volksuniversiteiten zijn goed.
De woordenboekjes van Kosmos en die van Francine Oomen (Hoe overleef ik mijn vakantie in Tsjechie) zijn heel prima. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Hoi Robert,
Ik woon ook in de buurt van Breda. En wil dat dus ook graag. Je kunt naar Rotterdam volksuniversiteit. Of misschien naar Den Bosch ,Jana Gilbers. In Zierikzee was ook een cursus maar die was vanwege te weinig deelnemers afgelast. Het zou fijn zijn als we elkaar op de hoogte houden van de mogelijkheden . Mvg Hélène |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi,
Ik heb een cursus gevonden bij de volksuniverstiteit in Eindhoven. Dat is voor mij het dichtst bij. Vanaf hier 40 min. rijden. 25 lessen. Cursus begint in september. Ben benieuwd of ze voldoende deelnemers hebben. Hebben ze die dan ga ik zeker meedoen!! Heb al een mailtje gestuurd! Gr.Robert |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Volwaardig Lid
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Legende
|
Citaat:
Ik zit hier wat te bladeren in dit boekje en wat lees ik op pagina 43, in het hoofdstuk "Hoe overleef ik in het hotel?" Survivaltips Punt3. Verzamel elke dag de flesjes shampoo, de zeepjes, badmutsen etc. Punt5. Slaap niet te lang uit, anders is het ontbijt op. Je moet inderdaad aan alles denken als je Nederlander bent. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
VIP Lid
|
Ja Freddy, Francine zorgt heel goed voor ons!
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nieuw Lid
|
Nederlands
Hallo,
Ik wil graag goed Nederlands leren, daarom ben ik op zoek naar iemand die mij kan helpen. Ik woon in België, ik heb een cursus gevolgd, ik versta wel, maar spreken en schrijven is niet goed. Ik kan iemand met Tsjechisch helpen .Bedankt, Veruna |
|
|
|