![]() |
|
|
#12 |
|
VIP Lid
|
Frydlandt,
Op www.tsjechisch.nl wordt een zelfstudie aangeboden voor de eerste beginselen voor maar € 24,- inclusief een CD voor de uitspraak. De cursus is van onze docente tsjechisch, waarmee we al 4 winters bezig zijn om de beginselen van de grammatica onder de knie te krijgen. en net als Rojo ben ik van mening, dat je zonder grammatica niet ver kunt komen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Actief Lid
|
ben ik niet mee eens spreek vloeind tsjechisch en heb de grammatica pas geleerd na die tijd en tot de dag van vandaag is het grammatica nog niet goed en heb niet de illusie het ooit perfect te kunnen toe passen. leer eerst maar een biertje bestellen en brood te kopen en de weg te vragen en ga dan maar eens na denken over de grammatica
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
VIP Lid
|
Natuurlijk is de beste manier om het ter plekke te leren, maar als dat niet mogelijk is kun je wel degelijk de basis in NL aanleren.
Je woordenschat is dan waarschijnlijk groter, en kun je als je in CZ bent meer aandacht aan de grammatica! Dat blijft moeilijk, zelfs als je in CZ woont. |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
Maar eigenlijk vroeg ik alleen maar, of er iemand ervaring heeft met deze cursus, oftewel: heeft iemand deze cursus weleens gebruikt...![]() |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
CZ Moderator
|
Ik raad iedereen die Tsjchisch wil leren aan om ook eens het CZ deel van dit forum te bezoeken!
Lees wat berichten en doe zelf mee in de discussie, of stel een vraag en krijg antwoord in het Tsjechisch. Dit is de beste manier om de taal te leren en een kleine moeite, nu U hier toch al op het forum bent aangemeld! Veel succes met 'ontdekken', ik zal jullie berichten met plezier lezen! |
|
|
|