![]() |
|
|
#31 |
|
Legende
|
Neen kukel, 65 Nederlanders vallen niet op, ook niet in Praag.
![]() |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Forum Freak
|
Ik moet zeggen dat ik Kukel zijn eerste voorstel nog het beste vindt!!
Als ik met zo'n groep naar Praag zou gaan (wat niet erg waanschijnlijk is) dan trek ik toch echt alleen mijn eigen kleren aan en geen "uni" t-shirt. |
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Legende
|
Citaat:
heineken, dat is beter/best er had beter kunnen staan : heineken to je nejlepí ! heineken, dat is het allerbeste ! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Actief Lid
|
nemluvím česky = ik spreek geen tsjechisch ( maar ook ik wil geen tsjechisch spreken)
neumím česky = ik kan geen tsjechisch nerozumím česky = ik versta geen tsjechisch. PS. je hoeft je weinig zorgen maken om voor duitsers aangezien te worden. Voor de meeste tsjechen is het een pot nat. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Forum Freak
|
Ik zou niet zo snel met 65 man hetzelfde t-shirt aan gaan doen, maar het T-shirt van Pasqual vind ik wel heel leuk en als ik volgend jaar ga kan ik er op laten zetten; "Mluvím troku Česky!". Nou hoop ik wel dat ik het goed geschreven heb!
![]() |
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
Wat betreft dat drinken: In Praag zijn shirts, mutsen etc. te koop met daarop "Prague drinking team". Hele horden toeristen zie je daar mee door de stad lopen, beetje fout? Ach. Nog iets anders fout: Ik had mijn man een shirt gegeven met de opdruk Allochtoon. Voor in Tsjechië zei ik, want in ons dorpje zijn we, samen met een Frans stel, de enige buitenlanders. Maar wat bleek, het woord allochtoon was hen niet bekend. Toen we het uitlegden vonden de Tsjechen het wel grappig, maar eigenlijk ook een foute actie van mij. Maar goed, wat is fout??? |
|
|
|
|