![]() |
|
|
#71 |
|
Super Lid
|
ja bij boubin is wel een mooie route, die staat in het boekje van de anwb met wandelingen van tsjechie erin.
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Nieuw Lid
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Super Lid
|
het boekje kun je kopen via internet, of in de boekhandel of anwb winkel, en anders ff kijken in de bibliotheek of die daar te huur is. er staan trouwens nog veel meer mooie wandelroutes in
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Forum Freak
|
Alleen jammer dat ze van Tsjechië niks hebben, of kan ik niet zoeken??
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Legende
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Forum Freak
|
Ik kan wel zoeken, want hier was ik ook gekomen maar ik kan niet lezen, ik las dat er "0 items" waren, alleen las ik niet dat ze alleen nog maar niet in mijn winkelwagentje zaten!!! ![]() |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Nieuw Lid
|
Wandelen in het Reuzengebergte
Wij plannen in september een vakantie naar de Krkonose. Heeft er iemand een idee welke plaats het best als uitvalsbasis kan gekozen worden voor wandelingen van 1/2 dag en volledige dag, zonder veel verplaatsingen te moeten doen met de wagen.
of zijn er wel meerdere plaatsen geschikt als uitvalsbasis? Heeft er iemand ook eventueel tips voor overnachtingen in een 'privat' of pension of hotelletje (waar ook onze hond welkom is als het even kan) |
|
|
|
|
|
#79 |
|
VIP Lid
|
Hallo Mauvy, interessant onderwerp waar best al wel over geschreven is. Probeer eens de
zoekfunctie
en je vind oa dit topic. *edit* Ik lees net dat je vraag inmiddels al is verplaatst naar het topic waar ik een verwijzing naar maakte.
Pensionnetjes of hotels zijn er voldoende in het Reuzengebergte, of misschien vind je een overnachting in een berghut leuk. Misschien is het leuk om een routes en overnachtingen vooruit te plannen? Ik las afgelopen week ergens op internet hier iets over, maar kan het nu niet terug vinden zo gauw. Ik plaats het zodra ik het weer tegenkom. Mocht je na je vakantie leuke routes hebben voor een halve/hele dag, ik houd me van harte aanbevolen. Laatst aangepast door Lina; 17-07-08 om 19:32. Reden: Zinnetje toegevoegd |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Nieuw Lid
|
Wij hebben in mei verbleven in Benecko. Dat is de buurt van Vrchlabi. Dat is knal het midden van het reuzengebergte en we hebben zowat alle wandelingen gedaan zowel in Harrachov in westen en Janske Lasne in oosten en alles wat ertussen ligt. Wij huurden wel een huisje dus op gebied van logement kan ik je geen raad geven. Maar er is keus genoeg, aan jullie om te zeggen wat je wilt : iets rustigs, een stadje, een stad...Zelfs in Benecko, dat toch maar een klein dorp is, zijn zeker drie of vier hotels en nog pensions.
Veel plezier |
|
|
|