|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#31 |
|
Pivonist
|
Misschien wordt het tijd dat Miranda gaat logeren en wandelen in Tsjechië, dan blijft ze "in de buurt" en hebben wij er een fan bij!
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Moderator
|
Er ging iets fout bij het bericht verplaatsen naar hier, waarvoor mijn nederige excuses, maar dit schreef Miranda:
Citaat:
Bericht 23-05-07 om 05:24 aangepast door PuNkEnStEiN. Reden: Lokatie in Tsjechië was onjuist; aangepast. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Super Lid
|
Miranda, in Sumava is het goed wandelen, misschien vind je al iets met de zoekfunktie.
Wij gaan dit jaar dus ook naar Sumava, heb al wat bij elkaar gezocht, ik laat wel weten waar je de mooie wandelroutes hebt. |
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Super Lid
|
Miranda overigens, verblijft net over de grens bij Zelezna Ruda, Sumava.
Haar vragen gingen inderdaad over geheel Tsjechie. Maar ik denk dat als ze hier het een en ander leest over Tsjechie ze al snel er achter zal komen dat het niet zo slim is om helemaal naar het noorden te rijden om daar te gaan wandelen, en dat is ook helemaal niet nodig, als je zo dicht bij 'n gebied als Sumava verblijft. |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
groetjes miranda |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Forum Freak
|
Miranda, het kan zijn dat de websites niet meer bestaan, want het bericht waaruit je citeert is al ruim 2 jaar oud
![]() Maar probeer deze eens: http://www.mapycabalka.cz/. Die doet het bij mij wel |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Actief Lid
|
wandelen door Ceske Budejovice
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nieuw Lid
|
Mooie omgeving om te wandelen
Hallo iedereen.
Na een paar jaar in het reuzengebergte op vakantie te zijn geweest en bij cheb en in de buurt van praag willen we deze zomer een ander gedeelte van cz bezoeken. We houden erg van wandelen en leuke plaatsen bezoeken. We willen deze vakantie ook een bezoekje aan Wenen doen. Wie heeft er leuke ideeen voor mij. groetjes kitty |
|
|
|
|
|
#40 |
|
VIP Lid
|
ga naar cesky sycarsko toe mooie natuur om te wandelen en ook veel leuke plaatsjes. hier op het forum is er al veel over getikt. zoek onder andere op tsjechisch zwitersland, hrensko, mezni louka, rynartice, jetrovice, decin.
|
|
|
|