|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
|
Nou dan gooi ik die schoenen ook in de auto. Kan ik altijd nog kiezen hahaha. En we hebben ook van die hiking stokken, wordt nog lachen heb nog nooit met van die stokken gelopen.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Legende
|
Dan wordt het iets als nordic walking
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
VIP Lid
|
ga wandelen op de snezka of bij splinderluv mlyn
de route van de snezka staat in het anwb boekje en die van splindeluv mlyn is dat je naar de bron van de elbe gaat en dan terug een stukje en dan naar beneden en langs de elbe terug naar splinderluv mlyn kan het altijd uitbreiden met een rondje via polen |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Forum Freak
|
Noekie. volgens mij is hij al uitgewandeld hoor, de laatste reactie hier is van juli dus.....
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Volwaardig Lid
|
Wandelroutes
Wie weet of je ook gemarkeerde wandelroutes hebt bij Trebon? Ik heb het forum al doorzocht maar iedereen heeft het alleen over fietsen bij Trebon. (hoe is de omgeving?)
Nog een vraag: zijn er bij zo'n meer 's zomers niet ontzettend veel muggen? Groetjes, Yolanda |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Legende
|
Kijk eens hier en lees wat er geschreven staat Trebon markierte wanderwege Ter plaatse een kaart kopen en stappen maar.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Actief Lid
|
Beste Fred,
Treboň is in de zomer werkelijk prachtig..het stadje is niet al te groot, maar heeft wél een eigen brouwerij en een mooi klein park bij het kasteel...en inderdaad er zijn fantastische fietsroutes omdat het merengebied zo uitgestrekt is. Je kunt zelfs begeleide fietsroutes doen; wij gaan dit zelf in het voorjaar doen met de eigenaar van de lokale boekhandel (die overigens erg goed Engels spreekt en voor ons de fietsen verzorgt !). Nb muggen hebben je overal...ook waar wij wonen (landelijk)..dus gewoon goed insmeren als het gaat schemeren... |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Forum Freak
|
Hallo Fred,
hier heb ik site's gevonden waar je misschien iets aan hebt. Succes! http://www.eigenwijzereizen.nl/index...sa=&la=&id=112 http://www.dorizon.nl/reportages/europa/zuidbohemen.htm En de muggen ga je te lijf met Deet. Ik heb eerlijk gezegd haast geen last met de muggen gehad, maar wij hadden wel een hele natte vakantie. |
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Actief Lid
|
trebon is super in de zomer. misschien omdat ik daar mijn woning heb....
ja rond het meer zijn wel muggen maar dit is alleen in de avond merkbaar. en elke apotheek verkoopt goede beschermings-chemikalien. ps ga met meer personen, is de kans statistisch kleiner dat je gestoken wordt ![]() |
|
|
|
|
|
#20 |
|
VIP Lid
|
het is super mooi bij trebon een wandeling bij trebon vind je in het anwb boekje met wandelingen in tsjechie hij begint niet in trebon maar bij chlum. je loopt langs meren en nog langs 2 dorpjes
in het eerste dorpje is een restaurant en in het tweede dorpje zijn erg veel restaurantjes en die is ook erg toeristisch. |
|
|
|