|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
Lid
Nationaliteit:
|
Inderdaad in Lipno een mooie rodelbaan, vaak ook als er sneeuw ligt geopend, baan word dus goed bijgehouden.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nieuw Lid
|
hallo dakpanne....
Ik ben afgelopen zaterdag terug gekomen uit tsjechie en ben ook langs de rodelbaan geweest die is echt te gek ik weet niet van welke kant je komt maar het is bij het landal green parks als je richting frymburk rijdt kom je bij een rondtonde daar staan wel een pijl naar de rodelbaan je moet hem parkeren en een klein stukje lopen dat is echt nog geen minuut groetjes jesper |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Lid
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nieuw Lid
|
nou anders heb ik het wel beleefd
er was een oudere vent die ging er even af nou die ging er echt af met 00000,1 km per uur nou daarop volgend een kettingbotsing dat was echt pijnlijk we kwamen er met een hele groep aan met 48 km/ph het was echt pijnlijk ![]() |
|
|
|
|
|
#27 |
|
VIP Lid
|
ja slomme mensen op roddelbanen dat herken ik had ik ook. dus goed opletten.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
VIP Lid
|
ik was 3 dagen naar frantiskovy lazne geweest en de rest naar oostenrijk daar ging ik rodellen en voor mij was er iemand die sloom was er er kwam een hele rij achter mij waaronder me zusje. maar ik kon niet harder gaan, er kwam achter mij een botsing en ook achter mijn zusje gelukkig
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nieuw Lid
|
Ik ben gisteren thuis gekomen vanuit tsjechie.
Ik zat in Novapec vlakbij Horni Plana in een prive huis. Wij zijn ook wezen rodelen en mijn vader is uit de baan gevlogen heeft zijn arm te ver in de kom geschoten. We moesten naar het ziekenhuis in Ceske Krumlov en mischien moet me vader geopereerd worden. Vind het trouwens er raar dat je geen helm of riem om moet.. |
|
|
|
|
|