![]() |
|
|
#31 | ||
|
Moderator
|
Citaat:
Da's minder...Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nieuw Lid
|
voordat ze gingen rodelen ...
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Moderator
|
Maar je pa dacht er kennelijk anders over...
![]() |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Moderator
|
Nee, geen idee, loetie. Misschien weet iemand anders wie die baan exploiteert?
![]() |
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Legende
|
Citaat:
Wat meer over deze baan: Constructeur: Wiegand Uitbater: Sivia DZ s.r.o., 54221 Pec pod Snezkou Lengte van de baan: 600meter Bouwjaar: 2007 Liftsysteem: Wiegand-Lifter mit Schleppbahn Van deze soort staat er ook een minder spectaculaire maar 965 meter lange in Odry (Tosovice) Bekijk dit on-ride filmpje. Laatst aangepast door Freddy2005; 28-08-07 om 23:10. Reden: Wat meer info toegevoegd |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Legende
|
Er is overigens nog meer dan deze rodelbaan.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Legende
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Moderator
|
Kijk eens aan... Daar heb je je antwoord, loetie, met dank aan Freddy.
![]() |
|
|
|
|
|
#40 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Gemengde ervaringen. De eerste keer ging ik omhoog in een bob zonder rugleuning! Ik had daar helemaal niet op gelet. En dat ging dan ook echt niet goed! Ik moest me heel krampachtig vasthouden aan de remhandle om niet achterover te vallen en halverwege de klim omhoog had ik al stekende pijnen in de onderrug. Niet te harden. Maar je kunt niet stoppen, kunt er niet uit, dus je moet door! Voorzichtig naar beneden. Ik ging zo snel, dat ik aan de kop van de file beneden kwam , tot groot genoegen van de achteropkomers . En toen kon ik niet alleen uit die bob komen vanwege de rugpijn. Ging onmogelijk. Er waren 2 sterke knapen nodig om me eruit te tillen. Zeer frustrerend en beschamend.![]() De helper bij de start kwam me na 15 minuten een herkansing aanbieden. Nu in een bob MET rugleuning. En dat ging uitstekend moet ik zeggen! Fluitend omhoog en veel sneller omlaag. Dus nog een keer? Jazeker, graag! Alleen kreeg ik toen een bob met een grotere lengte. En dat ging niet zo goed. Mijn voeten kwamen net niet tegen de rand van voren en mijn benen lagen helemaal plat. De remstick zat ook te ver naar voren voor mij. Ik moest helemaal gebukt gaan zitten om die stick te kunnen bedienen. En dat betekende, dat het remmen af en toe niet goed ging en ik met razende vaart op bochten afstoof. Gelukkig ging alles goed. De derde keer heel kritisch naar de bob gekeken en een kleinere maat met ruglening uitgezocht die door de helper op de baan is gezet. En die keer ging het voortreffelijk. Nauwelijks geremd en met veel plezier de rit uitgereden. Een heerlijke ervaring. Voor mij de les: Kijk goed uit in welke bob je je naar boven laat sturen! Met rugleuning en de juiste maat om lekker in te zitten. Zeker voor herhaling vatbaar!!!! |
|
|
|
|