![]() |
|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
|
Re: Rodelbaan in Zuid-Bohemen?
De rodelbaan is echt gaaf!!!!!!!!!!!!! en je hoeft inderdaad niet te remmen,alleen wel even kijken wie er voor je gaat want anders moet je echt wel remmen.
Ik vond het gewoon verslavend. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nieuw Lid
|
Dit is een hele leuke roddelbaan en gloedje nieuw !!
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Dat ding in Spinderluv Mlyn is aardig lang moet ik zeggen... kwam geen eind aan bij het naar boven gaan.... |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Legende
|
Lipno Stausee
Carrier: Lipno slide, a. s., 25168 Kamenice Year of construction: 2005 Length: 910 m Uplift system: Wiegand-lifter with towing line Spindleruv Mlyn Carrier: Pruni Bobova Spol. s. r. o.k 54351 Spindleruv Mlyn Year of construction: 1997 Length: 966 m Uplift system: Wiegand-lifter with towing line Prag Carrier: ZT Holding a. s., 10017 Prag 9 Year of construction: 2003 Length: 1300 m Uplift system: Wiegand-lifter with towing line Harrachov Carrier: Prvni bobová s.r.o., 54351 Spindleruv-Mlýn Year of construction: 2004 Length: 640 m Uplift system: Wiegand-liftersystem with towing line Zo hier heb je ineens alle info van de 4 banen in Tsjechië. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Legende
|
Zopas gevonden. Er is nog een rodelbaan in Tsjechië. Wie heeft reeds de rodelbaan in Kutna Hora geprobeerd ? Zie deze link bobovadrahakutnahora.cz Keesi ben je er reeds geweest ?
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
|
Wel vet stoer die rodel baan!!!
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Ik zag dit berichtje vandaag pas. Ik ben er geweest, hij zit naast het zwembad. Maar heb niet gerodeld. Leek mij voor zo'n oude man niet zo geschikt. Ga het, denk ik, nog wel nog eens proberen.Zie hier een foto. Je gaat per beurt 2 x omhoog en komt de 2e keer door een andere baan naar beneden. Per rit Kc 55,- (2006) Verder kun je er ook quad rijden en op een stier rijden ( zo'n kermis-stier). |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Zelf ben ik er niet in geweest maar de rest van 't gezin vond de baan in Lipno erg leuk. Dus als je lekker door wilt scheuren (even opletten achter wie je instapt bij de start!) hoef je niet te remmen bleek, alleen de laatste bocht. Hou je armen daar binnenboord, mijn engeltje (zoon dus) deed dit niet en heeft er een fikse brandwond aan overgehouden door de wrijving.Nu na meer dan een jaar heeft hij nog steeds z'n herinnerinkje aan Lipno.
|
|
|
|