|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#51 |
|
Super Lid
|
Volgens de medewerker van Accent Sport is het ook in de andere winkels uitverkocht. Maar navragen in desbetreffende winkels kan geen kwaad
![]()
|
|
|
#52 |
|
Super Lid
|
Afgelopen week ben ik in Praag geweest. Ik ben in een paar sportzaken wezen informeren voor de sweater. Ze hadden het niet (meer). X-sports op het Wenzelslasplein had nog wel de T-shirts voor 1290 Kronen.
nieuwtje: Naast de sweater en shirt blijken ook schoenen van Ceskoslovensky fotbalovy Svaz opnieuw op de markt gebracht te zijn! Echter waren ze in die sportzaken waar ik was te zijn uitverkocht.
|
|
|
#53 |
|
Actief Lid
|
Misschien worden de nieuwe shirts (binnekort) ook verkocht?! Net als die van de Nederlanders, die zijn nu ook te koop.
Dan ga ik er zeker een halen! |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Die sweaters zijn toch het leukst vind ik - enig idee of ze ook in het wit te krijgen waren/zijn?
Trouwens die prijzen zijn wel vrij hoog, toch maar even in Tsjechië rondsnuffelen de volgende keer... |
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Forum Freak
|
Misschien is er nog wel een mogelijkheid hier in Nederland.
Citaat:
Voor informatie, kijk op deze site. |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Nieuw Lid
|
Of je kijkt even op www.voetbalwarenhuis.com
Hier ben ik een Czechoslovakia shirt (rood)1970 en een Jasje (wit)1980 tegengekomen, helaas alleen foto's van de voorkant erbij... Heeft iemand toevallig één van deze gekocht of weet iemand hoe de achterkant eruit ziet?? |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Legende
|
Het voorgaande bericht is anderhalf jaar oud. Aan wie geef je de tip en richt jij je vraag ?
|