het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 09-07-08, 14:01   #11
Actief Lid

Nationaliteit:
Citaat:
Josef schreef:
Bericht bekijken
hallo, Sjon, welkom op dit forum.

Mijn medewerking mbt quads krijg je helaas niet, omdat ik tegen gemotoriseerde recreatie in de natuur ben. Mijns inziens zinloos geweld (lawaai, onrust etc.) tegen dieren en ook slapende babies in kinderwagens die vaak bij de Tsjechien buiten op het terras of op de veranda staan.

Maar verder veel plezier in alle RUST in het mooie Tsjechie. Ceske Budejovice is ook zeker de moeite waard!
hoi volgens mij kan het niet
wij willen dit zelf namelijk ook dolgraag gaan ondernemen.

vorig jaar wel gedaan via yellow point in de buurt van vrchlabi

EVEN TERUG TE KOMEN OP HET COMENTAAR VAN DE ANDERE PERSOON.

als die Tsjechen die babys gewoon binnen zetten is er nisk aan de hand.
en verder beschadig je de natuur ook met je auto of fiets je soms naar Tsjechië?

hahahha

doeidoei
mulder is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-07-08, 14:25   #12
VIP Lid

Josef's avatar

Nationaliteit:
natuurlijk gaan we met de auto naar Tsjechie over daarvoor bestemde wegen. We gaan gelijk op familiebezoek en carpoolen zo veel mogelijk.

Babies binnen zetten? In zo'n mooi rustig land? voor een aantal westerse toeristen die zo nodig decadente recreatie moeten plegen ipv een mooie boswandeling te maken (zonder overreden te worden door snowscooters of quads)??

mag ik je een tip geven? ga lekker kanoen in de buurt van Ceske Budejovice, is erg leuk! En aub geen afval weggooien in het water en bos...
Josef is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels