|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#81 |
|
Nieuw Lid
|
mountainbiken in de buurt van frymburk
Hallo,
Wij gaan over een week op vakantie naar Tsjechië, naar de camping frymburk. Dicht bij de stad frymburk. Zijn er in deze omgeving mooie mountainbike routes? Of weten jullie bij welke winkels/zaken ik het beste kan kijken voor routes? (naast de receptie van de camping) groeten Willem |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Nieuw Lid
|
bedankt hea
![]() |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Nieuw Lid
|
He mensen,
Wij zijn vorig jaar verliefd geworden op tsjechië en gaan dit jaar weer!! (p.s. wat hebben hebben die Tsjechen gedaan met al die onvriendelijke,criminele communitische mensen gedaan waar we een miljoen keer voor zijn gewaarschuwd??? )In ieder geval rete kick mountbiken,klimmen (okee okee we hebben ons een beetje misdragen) Dit jaar naar starten we in Spindleruv mlyn (schijnt een zeer kicke rodelbaan te liggen) Nu heb ik dankzij dit forum (ontdekking van de maand) deze site gevonden All about Krkonose Mountains - Guide - Maps - Holidays - Accommodation - Krkonose Mts * www.ergis.cz Wat me opvalt is dat veel routes 1 richting zijn, is de bedoeling dat je aan het einde de bus pakt? Ben bezig met een Garmin Kaart voor op me PDA, misschien mensen die nog tips, mooie routes kunnen aan bevelen? |
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
#86 |
|
Legende
|
Nog een mooie site met 4 mooie routes door het reuzengebergte is deze cross-cross.cz.
De tochten, 235 km in totaal, kunnen zowel alleen of georganiseerd en onder begeleiding gefietst worden.
|
|
|
#87 |
|
Nieuw Lid
|
mountainbike verhuur
Dobry den, Wie weet een adres in de buurt van Vranov of evt.Telc om fietsen (mountain bikes) te huren. En wie weet hoe dat in het Tsjechisch heet. Onze ervaring in Tsjechie is dat lang niet iedereen duits spreekt, en je moeilijk kunt communiceren. Bovendien was het ook moeilijk te herkennen waar ze fietsen verhuren. Misschien stond het wel aangegeven, maar wij kunnen geen tsjechies.
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Lid
|
Erg interessant topic.
Over een maand verhuis ik naar Praag, mét m'n Cube. Ik sta nu al te trappelen van ongeduld om ginder op de fiets te springen... (en waarschijnlijk te verdwalen). Zijn er nog fietsers uit deze regio die het zien zitten om eens af te spreken voor een tocht? |
|
|
|