![]() |
|
|
#31 |
|
Geblokkeerde account
|
Wij gaan van de zomer naar Roznov pod Radhostem om te kamperen en te golfen.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Legende
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Geblokkeerde account
|
Bedankt Freddy , de golfbaan ziet er prachtig uit, je kunt ervanuit de camping zo naar toe wandelen (warming up ).
![]() |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Geblokkeerde account
|
Ik heb er op 2 golfbanen gespeeld.
Het GBV is alleen in Nederland van toepassing. Op de door mij bezochte golfbanen moest je het HCP kaartje tonen, op beiden golfbanen is minimaal een HCP van 30 vereist |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Legende
|
GBV = Golf-VaardigheidsBewijs (kortweg: GVB)
HCP = Handicap Het golfvaardigheidsbewijs is bestemd voor de recreatieve golfer, maar tevens voor de golfer met ambitie om zich verder te bekwamen. Voor deze laatste is het GVB slechts een tussenhalte op weg naar een latere officiële handicap. De speler kan met zijn GVB bewijzen dat hij over voldoende regelkennis beschikt en over voldoende golftechniek om veilig toegang te krijgen tot de golfbaan. Wat is een handicap (hcp)? Uw golfprestaties worden aangegeven met een cijfer dat handicap heet. Uw handicap wordt ontleend aan het aantal slagen dat u gemiddeld meer nodig heeft dan de professional of de PAR van de baan. Een speler met handicap 0 heeft geen extra slagen nodig voor de holes. Hij speelt scratch. Waarschijnlijk heeft u wel meer slagen nodig. Stel dat u voor iedere hole twee extra slagen nodig heeft. Dan is uw handicap 36 (2 slagen x achttien holes). |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Geblokkeerde account
|
Exakt verwoord. Ik ben een zg bogey speler, ik krijg per hole gemiddeld 1 slag extra, voornoemde is afhankelijk van de baan kwalificatie.
|
|
|
|