|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
Pivonist
|
Inderdaad mijn Tsjechisch is beter dan golftaal, nazdravi!!
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Forum Freak
|
Kun je nagaan hoe zijn golftaal is...
![]() |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Nog een overeenkomst: het nuttigen van pivo is - net als golf - een sportieve bezigheid. Voor de keelsmeersport is echter een niet te onderschatten lichamelijke conditie vereist en dat kan ik van golf niet zeggen. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Legende
|
Dieven stelen 6500 golfballen
Een golfbaan bij Brno meld een ongewone diefstal. Onbekenden hebben in het week-end op de oefenbaan 6500 golfballen, met een totaalgewicht van 200 kg, ontvreemd. Door de afwezigheid van een werknemer waren de ballen s'avonds uitzonderlijk op het oefenplein blijven liggen en werden s' nachts door de dieven "ingezameld". De schade bedraagd ongeveer 65000 kronen of zo'n 2300 euro.
radio.cz |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Geblokkeerde account
|
Toch knap dat men zoveel golfballen op de driving range kan oprapen, normaal blijven de ballen er ,s nachts niet liggen, het aantal ballen verbaasd mij in hoge mate.
Ik vraag vandaag eens bij mijn homeclub hoeveel ballen er in de automaten zitten, 2 * een halve m3 inhoud bij een volledige vulling. Mijn ervaring in Novo Brystrice was dat er van de driving range weinig gebruik gemaakt werd, mooie golfbaan overigens met glooiend terein. ![]() |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Forum Freak
|
Mijn bescheiden mening is dat er in Vonny's automaten slechts in totaal zo'n 640 golfballen zitten, ervan uitgaande van een ruimteverlies van plm. 20% en een diameter van omstreeks 5 cm. Maar of dat klopt?
![]() |
|
|
|
|
|
#28 |
|
VIP Lid
|
Vlak bij Dolni Lanov, in Prosecne, is een leuke 9 holes golfbaan Ik heb er in oktober gespeeld. Kostte Ck 250,=. Vriendelijke ontvangst en heerlijk rustig! Zie deze site.
![]() |
|
|
|
|
|
#30 |
|
VIP Lid
|
Klopt, ben ik nog niet geweest. Moet ook wel een mooie baan zijn. Staat voor volgend voorjaar of zomer op het programma.
|
|
|
|