![]() |
|
|
#11 |
|
Ik heb geen verstand van golf.
Maar bij Karlovy Vary daar ligt een wel heel mooie. En groot! Schitterend gelegen. Ik dacht trouwens dat deze golfbaan de eerst aangelegde in Europa was. Waar ik die wijsheid vandaan heb weet ik niet meer. Veel plezier met het spelletje. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Legende
|
Als je vanuit Karlovy Vary naar Marianske Lazne rijdt, komt ge ook voorbij de Marianske Lazne Golf Club.
Royal Golf Club Marianske Lazne |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Volwaardig Lid
|
bij de tesco in de Cz hebben we een wegen atlas gekocht voor 3 a 4 Euro schaal 1 op 150.000, en het was een golf atlas met achter in wel 60 blz met golf banen, als je intresse hebt kan ik het er uit halen en opsturen. zelf doen we er niets mee.
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Legende
|
Martina Pavlasová
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() První vicemiss Hana Novotná Druhá vicemiss Martina Pavlasová Miss Sympatie Golf Digest Radka Drázská Met deze meisjes zouden er wel meer een spelletje golf willen spelen, denk ik. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Moderator
|
Freddy Freddy toch ! :geel:
Weet je toch weer een serieus topic over golfbanen om te toveren in een topic met lekkere w..... vrouwen.... Valt me nog mee dat het onderwerp alcohol en golf niet ter sprake is gekomen..... ![]() |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Legende
|
Over golf en doping valt anders ook nog wat te vertellen hoor !
Het bericht was enkel het vervolg op het tweede bericht van dit onderwerp wie a zegt, moet tenslotte ook b zeggen.Om mijn positieve bijdrage terug op te krikken voeg ik er nog het adres bij van de golf club op de automotodrom van Brno aan toe: Golf Resort Brno |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Pivonist
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Geblokkeerde account
|
Macek,
Jouw handelsmerk is duidelijk, voor jouw de kroeg en geen golfbaan. Het taalgebruik zal in het clubhuis ook niet op prijs gesteld worden. ![]() |
|
|
|