![]() |
|
|
#11 |
|
Super Lid
|
Niks Forummeeting, Sandra en Pasqual willen samen gaan picknicken
![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Moderator
|
Dan zal Pasqual zeker zijn naam niet noemen in deze advertentie, hij is slim, hoor!!
Die twee zijn iets aan het initieeren en hebben o.a. worsten nodig. Rudolf, wacht dit maar even af, er komt iets moooois uit. Trouwens, Sandra, wat zal mijn slager Josef Jonak, tevens de vorige eigenaar van mijn huis in Tsjechie, blij zijn met de foto van zijn worsten op het forum, als hij dat allemaal wist en zag. Een tip voor iemand, die toch die worsten wil en kan meenemen in deze warme dagen: - neem een stewige koeltas, geen slappe sporttas-look-like type - drie hardbevroren blauwe elementen op de bodem van de tas, drie er boven op, genoeg voor 10 uur gekoeld reizen. - neem 6 extra elementen mee, als je in Duitsland wil overnachten. Laat ze in het hotel op tijd invriezen en de volgende ochtend niet vergeten! - en als je thuis, na lange en vermoeiende reis een lekker gekoeld tsjechies biertje bij de hand wil hebben, dan neem je nog een koeltas er bij. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Moderator
|
Ikzelf overweeg een koelauto te kopen.
![]() |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Dus nogmaals................wie kan er met een serieus aanbod komen (Tsjechie: Heel erg bedankt voor je pm, maar wij wilde het liever iets eerder dan eind augustus) |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Daarna kan ik ze meenemen tot Den Haag. Laat maar weten of dat dichtbij genoeg is.... |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Moderator
|
|
|