![]() |
|
|
#11 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
VIP Lid
|
Misschien moeten we rond kerst even kukelen om heer kukel te helpen herinneren aan zijn plannen.
Hilde |
|
|
|
|
|
#13 |
|
VIP Lid
|
Lijkt me een goed idee, om heer Kukel even er aan te herinneren. Ook wij zijn zeer benieuwd.
![]() |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Pivonist
|
Gewoon een keer de beest uithangen Kukel, laat je gaan en ontmaagd die karaf. Gewoon een Hilty er tegenaan zetten en openhakken die handel en na gedane arbeid slempen maar. Al dat ge oh over kerst (dat is namelijk een nepfeest!) is onzin, gewoon een keer de Barbaar uithangen dat geeft een heerlijk gevoel!
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Heer Kukel is weer retour.
Elke dag, mijn waarde vrienden, hang ik de barbaar uit. En dat geeft elke dag feest. Alleen met kerst niet, dan houd ik me in. gedraag me rustig zoals een heer het betaamd. Maar ze gaat er aan! Gegarandeerd. Met huid en haar. Haar? Kortom: ze gaat me gek maken. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
VIP Lid
|
Hoe is het Heer Kukel,
staat de kruik al op kamertemperatuur? Klaar om geopend te worden? Of is het een wijntje dat koel gedronken moet worden? We zijn benieuwd. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Het gaat gebeuren.
Met kerst. Openen boven mijn toekomstige laminaatvloer. Ik neem er foto's van. Dus gaat u verheugen. Mogelijk komt er een breekijzer, rotava, of hoe dat ding ook mag heten, alvator, ik weet het niet echt niet meer, aan te pas. Maar dat dat ding zijn, haar, geheim gaat prijs geven staat als een paal boven water. Dus wanhoop niet, dat doe ik wel voor u. Groet, groet van Kukel. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Super Lid
|
dat wordt nu toch lastig met die laminaatvloer, of beter gezegd zonder die laminaatvlore. Op een laminaatvloer kan je nog wel eens wat laten vallen en het daarna gewoon weer wegpoetsen, op een nieuw vloerbedekkingkje toch minder fijn werken!
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Actief Lid
|
Kukel kijk even als het fout gaat bij google als het fout gaat.
Rode wijn met witte wijn verwijderen en anders met krijtpoeder pijpaarde? Kaoline ?drukfout? of magneziumoxide. Neem kukelin maar mee en magneziumoxide komt het wel goed. |
|
|
|