![]() |
|
|
#31 |
|
VIP Lid
|
Re: Welke Tsjechische drank vind je het lekkerst?
de allerlekkerste staat er niet bij: onze "appeltjes" uit eigen tuin. elka jaar gaan we met de oogst naar de mostarna, en wat daar enige maanden later op te halen is: mmmmmmmm
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Pivonist
|
Zou ik mogen weten over welke smaak wij het hebben? Zuur, zoet, bitter of zout, zelfs een combinatie van al dan niet te versmaden voorgenoemde smaken hoeft niet altijd de tong te strelen
. Nazdravie , vr. gr. de Pivonist. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nieuw Lid
|
<font color="orange"> Wij drinken graag Key Rum, Bozkov Wodka en Bozkov Rum.
(zijn zacht van smaak) Ook op die volgorde, ben blij dat we nu 10 liter per persoon mogen meenemen naar NL ![]() Kan je het iemand eens kado doen. </font> |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Legende
|
Leuke site Punk, ga ik toch wat proberen denk ik. Hoewel, puur smaakt nog altijd het beste.
Toch? |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Moderator
|
Absoluut! Maar soms zijn er van die mooie, rustige zomeravonden, dat je lekker relaxt buitenzit in de tuin... Dan kan zo'n cocktail ineens heeeeeel lekker en vakantieachtig smaken
![]() Heeee, leuk! Iemand heeft de foto van de cocktails erbij geplakt! ![]() |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Lid
|
ga ik zeker deze zomer proberen, mijn favorite dranken zijn merunka,magister en slivovice gemaakt door mij schoonvader maar moet wel verdund worden.zelf een geoefen drinker zoals mijn vader moest het verdunnen.
![]() |
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Legende
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Lid
|
ik heb vandaag nog niet gedroken maar wel een foutje gemaakt,magister word niet gemaakt door mijn schoonvader.
maar wel gekocht in de supermarkt . het is een likeur van 40 kruiden smaakt licht bitter en met zachte zoete accent. magister is een produckt van STOCK. ![]() |
|
|
|