![]() |
|
|
#21 |
|
Lid
Nationaliteit:
|
ik mis :snik: knoedels met fruit en de vette hap knie en gerookte vlees
en heerlijke domaci klobasy, de smaken van sunka (schinken) en worsten. (hier smaken ze bijna allemaal hetzelfde )en op het aanbod bij de tsjechies bakker ben ik zelf jaloers op! en knoflook chips mnam |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Actief Lid
|
ik mis de lekker snoepjes die je energie geeft
gelukkig neemt me vriendin die vrijdag mee naar nederland en als het lukt om february erheen te gaan ben ik van plan er wat van in te slaan er is geen grens op snoepgoed ![]() |
|
|
|
|
|
#23 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Wat ik niet mis is TRAVELGUM, omdat ik daar een hele voorraad van heb meegenomen.
TRAVELGUM is in nederland niet verkrijgbaar. Het is een kauwgompje tegen reisziekte, en je hoeft het pas te nemen als je al misselijk bent! Het werkt fantastisch! Ik kreeg ooit een paar van die kauwgommetjes van m'n schoonzus, die het koopt in Italie voor 9,90 per doosje. Maar is Tsjechie kwamen we exact hetzelfde tegen, voor 1, 72 euro! Ik heb er een tas vol van gekocht en deel het aan iedereen uit die een wagenziek kind heeft, en het werkt altijd. Dus dit is een aanrader voor alle wanhopige ouders van wagenzieke kinderen: Koop TRAVELGUM in Tsjechie! |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Actief Lid
|
Becherovka ,
300 g biefstukje voor weinig. Het gezellige restaurant Drevenka. En de RUST die het land mij daarbij geeft. Het komt waarschijnlijk dat ik nieuwsgierig ben, en daar in Tsjechie de hoop heb opgegeven iets te kunnen verstaan. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
VIP Lid
|
korbacek,die lange zoete drendels,smaakt lekker bij een pivo.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Hovezi Gulas met knedlicky. Nog een dikke week en ik eet het weer!
![]() |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Forum Freak
|
Ik eet het vandaag en het is superrrrrrlekkerrrrrrr
![]() |
|
|
|
|
|
#30 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Wrijf het er maar even in...:snik:
En... Wanneer heb jij voor het laatst boerenkool met Unox rookworst gegeten??? ![]() |
|
|
|