![]() |
|
|
#12 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Ik mis het gevoel van niks moet en alles mag onder het genot van een PIVO, De prachtige landschappen en vergezichten die ik ademloos bekeek, met in mijn hand een IJSJE. (Russka van Prima)
En de gezelligheid van de Tsjechische kleine restaurantjes waar ik zo lekker GULAS at..... ![]() |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Legende
|
Citaat:
, of zoek iets anders uit primazmrzlina.cz![]() |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Actief Lid
|
Ik mis de klobasa (worst) die je langs de kant van de weg kunt kopen met zo'n lekkere zuurdesemboterham met mosterd en mierikswortel.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Zomaar een Fernetje bestellen in de kroeg. En natuurlijk de zuurkool die daar vééél lekkerder smaakt. De lik mierikswortel die je bij je vlees krijgt en de medovina. Maar goed, donderdag zit ik er weer!
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Super Lid
|
Forel / varkentje / fernetje
Ik mis de forel op de barbecue en het varkentje aan het spit. En natuurlijk mijn Fernetje dat in Tsjechie toch anders smaakt dan in Nederland.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Gast
|
witte chocola met studentenhaver en stukjes geconfeite vruchten erin van volgens mij het merk studenska. Dat was echt lekker.........
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Forum Freak
|
Eigenlijk raar bedenk ik mij, ik mis niks!!
Als ik weer in Nederland ben vind ik de Nederalndse broodjes en het eten ook weer heerlijk. Van de drank die ik daar lekker vind nemen we zoveel mee dat ik die ook niet mis, dus..... nee, ik mis niks!!! Dan ben ik (vind ik zelf) een gelukkig mens op beide plaatsen!!!! Daar ga ik nu, op dit forum nou is lekker onderuit van zitten genieten!!!!!!! ![]() |
|
|
|