![]() |
|
|
#41 | |
|
Legende
|
Citaat:
en.... Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
VIP Lid
|
Zo is dat, Freddy!!..
Char. _____________________________________________ (of had ik dit niet mogen schrijven?) Char. Laatst aangepast door char; 24-06-08 om 01:05. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Moderator
|
Natuurlijk mag je dat schrijven, ik betwijfel alleen of je gelijk hebt.... Natuurlijk zullen de producten uit Frankrijk, Spanje, Turkije de overhand hebben in de aanmeldingen en natuurlijk is de kans het grootst dat producten uit die landen uitgekozen worden, maar ik betwijfel het dat de uitslag al bekend is.... Want als dát zou uitlekken bereiken ze het tegendeel van wat ze willen bereiken...
Ik was trouwens alleen benieuwd welke typische Tsjechische producten voor zo'n actie in aanmerking zouden komen... Die knoflooksoep klinkt leuk, alleen zullen heel veel Nederlanders daar hun neus voor ophalen denk ik.... |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Actief Lid
|
Jumbo heeft straks hele aparte afdeling--> Tsjechië
![]() |
|
|
|
|
|
#46 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Actief Lid
|
vant weekend nog blikjes gambrinius gehad.....
![]() |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Nieuw Lid
|
Wij zijn héél voorzichtig en nog kleinschalig begonnen om Tsjechische producten te importeren naar Nederland. We hebben nog geen assortimentslijst maar ja, je moet toch ergens beginnen. Het werkt nu nog zo dat we zeer regelmatig naar Tsjechie gaan en daar heel veel producten inslaan. Dat is met name dus het eet- en drinkbare. Meer informatie? Graag via een PM en tips zijn altijd welkom.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Lid
|
Ahoy
Nou doe mij dan maar een paar doosjes Oplatky, daar wordt door verschillende mensen om gevraagd. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nieuw Lid
|
Niemand into Pribináèek
? |
|