![]() |
|
|
#31 |
|
Pivonist
|
Pivo, in grote halve liter pullen!
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Legende
|
Ik mis het lekkere eten in een zorgeloze vakantiesfeer en natuurlijk s' avonds de halve liters.
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Ja daar heb je me te pakken, dat is lang geleden.... Maar de gulash was heerlijk, maar wat ons morgen te wachten staat...... Je kan merken dat de Tsjechen deze week onze keuken domineren, we hebben 2 werkjongens hier en mij werd vandaag verteld, niet meer in de keuken te komen. Ik waagde me zonet dus toch even daar (omdat mijn computer daar geparkeerd staat) Maar wat een lucht ! :traan: Ze zijn koeiemaag aan het koken voor morgen, ik geloof dat er nu een moment aanbreekt dat ik toch een keertje oversla met die Tsjechische gerechten. Of kan iemand me op andere gedachtes brengen. De lucht kan me in ieder geval gestolen worden . |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Moderator
|
Tsjechische producten in Nederland kopen?
Hier op het forum lees ik veel onderwerpen over mensen die graag Tsjechische producten in Nederland zouden willen kopen...
Nu heeft de supermarkt Jumbo een leuke actie: Citaat:
De sterke drank uit Tsjechië niet, deze mogen in Nederland niet in de supermarkt verkocht worden. Tsjechische pils? misschien met een heel mooi verhaal erbij, maar het assortiment van deze super bevat al veel soorten (buitenlandse) bieren. Wie weet leuke opties ?? Hier vind je de actie site, met de spelregels en het aanmelding formulier. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Volwaardig Lid
|
Van mij mag de piskoty wel in t assortiment opgenomen worden,
Grt, Dennis ![]() |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Super Lid
|
of wat dacht je van bramboracky in de diepvries, hoeven we ze niet meer zelf te maken.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Actief Lid
|
die zijn er sinds kort van aviko,alleen niet zo lekker als in Tsjechië
(en trouwens zelf gemaakt blijft het lekkerst) |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Super Lid
|
Ik zou zeggen: Fidorky
Alleen die verkopen ze al in de Nederlandse supermarkten. Onder de naam: Chocomoments van LU.![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#40 |
|
VIP Lid
|
Sorry. ik zou dus niet 1 typisch Tsjechisch produkt weten!!...Het zullen wel produkten uit Frankrijk, Spanje, Duitsland, etc. worden!!..
Verder is deze aktie een "klantenbinder"... Het kooppubliek wordt een worst(je) voorgehouden... Iedereen is reuze blij met zijn/haar vakantie..Althans, dat geldt voor de mensen die hierop reageren...En als je dan ook nog eens de kans maakt dat het, door jou uit eigen onverwachte ervaring, bejubelde produkt in de schappen komt,...dan heb je toch helemaal een Wereldvakantie gehad!!.. Neem maar van mij aan, dat de "inkopen" van de Supermarkt al lang geleden gedaan zijn. Char. __________________________________________________ _____ Char. ...kent het klappen van de ... |
|
|
|