![]() |
|
|
#41 |
|
Moderator
|
Re: Welk nederlands gerecht koken in Tsjechie?
Zo is dat.
![]() Het lijkt mij nogal dwaas om over pannenkoeken ruzie te krijgen. Nergens voor nodig toch? ![]() |
|
|
|
|
|
#42 |
|
VIP Lid
|
pannenkoeken met Nutella!!!!
frietjes met stoofvlees en mayonaise!!! en als het dan Chinees moet: hond in een pikant sausje!!! lekkerrrrrrr... |
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
![]() Jeanne |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Volwaardig Lid
|
tja volgens mij is de nederlandse pannekoek best te eten en mijn vriendin en haar familie vragen mij regelmatig om pannenkoeken met spek en appel enzo te bakken en dat doen ze niet uit beleefdheid. Want als het niet lekker was dan zeggen ze het echt wel.
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
![]() (ik ken wel een gruwelverhaal over het ontvellen van de doggy, iemand interesse, laat maat weten!!!) |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
VIP Lid
|
Na al die verhalen over pinda's hebben wij erg moeten lachen omdat wij in april toen wij weggingen uit het appartement een fles lekkere wijn en ..... een pot Calvé pindakaas hebben achtergelaten voor die mensen. Het staat met koeieletters op die pot, dus ze zullen wel gelachen hebben, we hopen dat we daar eind juni met een serieuze gezichten aan te komen. hahaha
![]() |
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Pivonist
|
Citaat:
![]() Maar nu ben ik heeeeeelemaal ![]() |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nieuw Lid
|
We komen nu zo'n 10 jaar in Pension Holland in Nove Hrady (chrudim) Elke keer als we komen Word er door mij voor de hele familie gekookt Stampot rauwe andijvie met een gehaktbal. Chili con carne, 'alleen moet je de bruine bonen van hier meenemen, daar hebben ze kikniebonen' Frans stoofpotje,Champinonne roomsoep, Erwtensoep ja in de zomer Er is me touwens ook een keer gevraagd om oliebollen te bakken, de overgebleven bollen gingen de volgede dag mee in de broodtrommel naar werk en school.Eigenlijk alle groete gekookt is nieuw voor ze. sukses, groeten Roosje.
|
|
|
|