![]() |
|
|
#31 |
|
Forum Freak
|
Re: Wat zijn jouw favorieten uit de Cukrįrna?
Brenda, bedankt voor de tip, ik heb het recept gevonden.
Ik heb het gevonden op: "Gezocht: recept voor Medovnik-cake" (deze vraag is door Stijn geplaatst) en het recept komt o.a. in het Nederlands van Punkenstein. (Ik weet nog niet goed hoe ik moet reageren op een bericht, want ik heb dit forum pas een week of 2 geleden ontdekt. Dus er kan wel eens iets misgaan met reageren op een bericht, maar dat moeten jullie me maar vergeven.) groetjes en allemaal een heel prettig weekend Jeanne |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nieuw Lid
|
Wij zijn echte zoetekauwen en dan ben je oa in Tsjechiė in het goede land. Iedere keer als wij boodschappen doen dan moeten we iets lekkers meenemen, heel vervelend ?!?!
Als we bij een Cukrįrna zijn dan staan al die taarten daar en dan is de keus zo moeilijk en vaak schamen we ons ook wel een beetje maar het is ook zo lekker. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Actief Lid
|
Doe mij ook maar medovnik of pernicky.
Vorige week heb ik ook verschillende koekjes/gebakjes gekregen van onze visite die ze zelf heeft klaar gemaakt. Daar zat ook bij een soort moorkopje maar dan met een soort vanillevla achtige smaak. Alle familieleden (totaal 10 personen) vonden dit het lekkerste. Groeten Sylvia |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Super Lid
|
ik ben een echte zoetekauw dus vind alles wel lekker
|
|