![]() |
|
|
#21 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Moderator
|
Lijkt mij ook niet, omdat het een zeer bewerkelijke (en ook dure) manier van soep serveren is. Je moet immers eerst het brood uithollen, en na afloop kan je hem weggooien.
![]() |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Legende
|
Citaat:
En het was zeker geen oud brood dat niet te eten was. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Moderator
|
Helemaal niet aan gedacht dat je die soepkom kon eten. Ben dus steeds met een knagende honger uit dat restaurant vertrokken.
![]() |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Forum Freak
|
Bij Restaurant K in Rudnik-Arnultovice serveren ze Mexicaanse soep in brood, heerlijk, met lekker vers brood en een flink broodmes, dus tussen de soep door af en toe een stuk afsnijden en lekker dopen
Maar je zit daarna wel vol hoor. Bij de Makro (CZ) kun je dit brood kopen, zo uit de diepvries, is al uitgehold en het brooddekseltje zit er bij!Forum soep in brood.jpg |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Volwaardig Lid
|
mmmmmm.hadden we dan toch maar even bij de makro naar binnen gegaan in Tsjechie....het pasje hebben we toch altijd bij ons...jammer.....
ach maar als je het in ene bol van de bakker doet gaat ook alleen moet je snel eten ...anders heb je de soep over je bord drijven...maar niet getreurd....lekker is het toch wel... ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Volwaardig Lid
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb de oplossing
....wel lang niet zo heerlijk als in Tsjechie maar ik had italiaanse bollen gekocht bij bakkerij bart en eentje hard laten worden( na 3 dagen) nu blijft de soep er heerlijk in zitten en het smaakt ook nog als je het brood opeet...mmmmmmmm ik ga nog een broodje doen hahaha ![]() |
|
|
|