![]() |
|
|
#43 |
|
Legende
|
Re: Wat eten Nederlanders in Tsjechie?
Daar heb ik nooit bij stilgestaan.
![]() |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Forum Freak
|
Je kan ze gewoon opeten hoor Arno!!
![]() Groet Corrie. |
|
|
|
|
|
#45 | ||
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Forum Freak
|
Mmmwwaaaaa, daar praten wij thuis niet over!!
![]() Groet Corrie. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nieuw Lid
|
Re: Wat eten Nederlanders in Tsjechië?
Ik persoonlijk vind de gebakken kaas lekker en heel heel erg favoriet is de Šopski salat !!!!!!!
Verder natuurlijk vis en teufelstoast en vlees etc etc etc etc ![]() |
|
|
|
|
|
#48 |
|
VIP Lid
|
We hebben een nederlandse jongen te logeren,we gaan samen ook altijd op vakantie naar cz,zijn lievelings gerecht daar is de gebakken kaas
Nu ben ik gaan zoeken hier op het forum,en ja hoor gevonden het is nog makkelijk te maken ook en smullen dat hij gedaan heeft,het was een echte verrasing voor hem Dit allemaal dank zij jullie allemaal |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Nieuw Lid
|
Pffft wat eet ik niet?! Alles vind ik wel lekker geloof ik. Kom kilo's zwaarder thuis! Maar bramborove palacincky vind ik wel heel super, samen met maso (vlees) maakt me niet uit wat eigenlijk als het maar geen orgaanvlees is (en zelf dat heb ik ergens in Plzen per ongeluk besteld en was niet eens heel vies). Verder mis ik af en toe wel wat groente anders dan kool en tomaat/komkommer op mijn bord. Maar dat komt wel weer als we "thuis" eten.
Suus |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Pivonist
|
Gewoon een Tsjechisch gerecht bestellen in een vetleren hostinec en wachten wat er komt, met wat pivo's erbij en mijn dag kan niet meer stuk, heb ooit eens de garnering opgegeten was lekker.
|
|
|
|