![]() |
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
Durf ik niet te zeggen maar ik denk de kleinere winkeltjes maar ik zal even kijken ik kom nog wel bij de hyper en kauffland dan stuur ik een pm metje
![]() |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Barend |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
VIP Lid
|
Het zou mij niet verbazen wanneer hetzelfde drankje, met een ander etiket, in andere delen van Tsjechie ook als " Streekdrank " wordt aangeboden!!....Van de geringe omzet in, en rond, het Reuzengebergte kan men de ketel niet stoken!!..
Ik bedoel... Beerenburg... komt van oorsprong, gewoon uit Amsterdam!!!... Char. Char. ...mag graag stoken... En is zijn __________________________streep vergeten!.. Laatst aangepast door char; 31-05-08 om 18:28. Reden: streep vergeten |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Actief Lid
|
Maar Char, als je in Friesland bent, probeer ik Beerenburg; als je in Leiden eo (Voorschoten) bent, kun je Hartevelt jenever proberen
Dus in Trutnov ga ik achter de Krakonosova Bylinná aan. Ken jij het trouwens? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
VIP Lid
|
Nee Aad, ik ken het niet.
Maar wat ik bedoel is, dat er een heleboel zogenaamde streek/ plaatsverbonden drankjes zijn, die uit één en het zelfde vat komen. Ook in Nederland dus. Maakt mij verder helemaal niet uit hoor!!.. Als het maar lekker is!!... Char. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
VIP Lid
|
Aad,... wel gelijk na het nuttigen graag!!!... En dus niet de volgende morgen...
Char. ________________________________________________ Char. ...weet er alles van... |
|
|
|