![]() |
|
|
#41 |
|
VIP Lid
|
haha, ja da's inderdaad beschamend, zulke mensen. maar dat noem ik 'Hollanders'. ik voel me zelf meer nederlander. misschien omdat ik uit Brabant kom?
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Pivonist
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#43 | ||
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nieuw Lid
|
Ik kan me voorstellen dat je in een land, waarvan je de taal niet machtig bent, eens een keer tegen dit soort problemen aan loopt.
Ik ben 15 jaar chauffeur geweest en in heel wat landen van europa geweest, overal heb ik gekregen aan eten en drinken wat ik wilde ook bij mij ging het weleens verkeerd, maar daar leer je alleen maar van, de volgende keer doe je het op een andere manier van je fouten moet je leren.Het is toch altijd een bepaalde manier van onbegrip, gewoontes en cultuur. Maar laten we ieder wel in z,n waarde laten, wij hebben in ieder geval weer een geweldige mooie vakantie in tsjechi. De taal, gewoon in het engels of duits, lukt het niet, dan maar met handen en voeten het is zo nu en dan zowel voor ons als de tsjech verschrikkelijk lachen. Ook zij doen hun best om ons als gast in hun land het naar de zin te maken. |
|
|
|
|
|
#47 | ||
|
Forum Freak
|
Citaat:
Citaat:
Snap je het nu??? ![]() |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Nejsi Nizozeman... jsi Nizozemec . |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Actief Lid
|
ff over dat duits praten. Sprak laatst een campingeigenaar en we hadden het zo over de hollanders op zijn camping en hij zei: Joh, dat zijn NOG GROTERE zwijnen dan de duitsers. Die flikkeren echt alles maar achter d'r kont neer, al staat er een halve meter verder een prullenbak.....
Daar heeft de man toch gelijk in, maar daar hoeft een nederlander niet voor op vakantie te zijn, dat doen we dat ook in eigen land (weet ni of iemand de beach-cleaner gezien heeft op TV en het aantal TONNEN afval wat er na een dagje strand achtergebleven was)............Of zou dat het afval van de duitse toeristen zijn?? En over dat eten: denk idd dat ze gedacht hebben dat jullie alleen het vlees niet wilde hebben........ maar om dan politie erbij te halen, deur op slot te doen en auto te blokkeren had bij mij ook heel verkeerd geschoten. dan hadden ze dat bord zo naar hun hoofd gekregen....... maar goed, dat zal wel weer de rotterdamse oplossing zijn, in tegenstelling tot de friese of vlaamse oplossing Moet wel zeggen dat ik ook niet vind dat je kunt reageren zoals ik nu omschrijf als je kinderen bij je hebt. Als we onze kleine bij ons zouden hebben, zou ik ook 1000% zeker gewoon betalen en denken: laat maar gaan! Hoop wel dat jullie verder een leuke vakantie hebben gehad ondanks deze vervelende ervaring......En wees gerust: Ik heb het nog nooit meegemaakt en al heel wat restaurants bezocht, dus denk dat je net een rotte appel hebt gehad........ |
|
|
|