![]() |
|
|
#14 |
|
Nieuw Lid
|
Heb een tijdje in zwitserland gewerkt, daar was het ook de gewoonte het beleg niet tussen een broodje te doen, maar aan de buitenkant, of om en om een hap.....
Dit doe ik nog steeds met een croissantje, voordat je zo'n ding hebt doorgesneden ligt de helft ervan in kruimelvorm ernaast |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Forum Freak
|
Als ik geen boter zou lusten, zou ik er ook niet meer aan beginnen om ze door te snijden, maar ja eventueel kan de boter er ook bovenop, maar ja dan zitten je vingers weer onder. Wat een toestand zo'n rohlik
![]() |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Legende
|
De problemen vormen inderdaad de beschikbare messen, zoals ook Keesi opmerkt. Is er een goed mes voorhanden dan is het snijden voor volwassenen geen probleem. Kinderen zorgen voor ongelukken, bij het snijden van de broodjes, als je ze deze messen laat gebruiken. Slecht snijdende messen daarentegen doen het broodje al zijn charme verliezen.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Volwaardig Lid
|
Nounounou...! :snik: Jullie laten me met jullie verhalen verlangen naar een rohlík... MET boter EN herkules...
Maar dat duurt nog wel n tijdje voordat ik die heerlijke smaak weer zal proeven... Waarschijnlijk pas met kerst naar CZ ![]() |
|
|
|