![]() |
|
|
#41 | ||
|
Pivonist
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Actief Lid
|
Ik weet dat er in Turnov en Jihlava een biologische winkel zit. Van die laatste weet ik zeker dat die een vrij groot assortiment heeft waar je eigenlijk al je boodschappen zou kunnen doen.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nieuw Lid
|
Is Tsjechie aardig voor vegetariers? Zijn er ook restaurants met een vegetarische kaart? Ik herinner me van eerdere bezoeken de magere hoeveelheid groenten en de enorme lap vlees.
Zolang je geen huisje hebt is zelf koken toch wat moeilijker, zeker als je rondreist. Iemand een idee? |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Actief Lid
|
Op de meeste kaarten wordt wel aandacht besteed aan vegetarische schotels maar echt uitgebreid is het niet. Wel zijn er lekkere salades en wat vleesloze gerechten en kaasgerechten.
Het lukt wel vegetarisch te eten maar het is nog mondjesmaat. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
VIP Lid
|
Mila wat wij ondervonden voor vegetariers vind je toch wel wat hoor
Op de kaart vind je de gebakken kaas ;champions en bloemkool,en er zal nog wel meer zijn,ik kijk niet zo naar menus voor vegetariers,maar je vind zeker wat,honger ga je echt niet hebben ![]() |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Actief Lid
|
In Praag is 1! echte veg. restaurant, met indiaas eten. Heerlijk. Buiten Praag kan je vleesloos in Chinese en Italiaanse restaurants terecht. In kaas zitten magen van kalfjes. Vegatarisch kaas is daar niet te krijgen, dus smazeny syr, feta enzv kun je liever laten liggen. In Tsjechie noodgedwongen - iedere dag = balans dag. Is wel goed voor de lijn.
![]() |
|
|
|
|
|
#50 |
|
VIP Lid
|
nou slchts 1! ? Dat valt wel mee hoor, hier zijn er een paar:
crazy daisy vinohradska 142 p3 govinda soukenicka 27 p1 jerusalem bøehová 5 p1 medúza belgická 17 p2 radost fx bìlehradská 120 p2 u golema maislova 8 p1 u vladaøe maltézské nám. 10 p1 Ik sta er niet voor in dat ze nog allemaal bestaan!! P |
|
|
|