![]() |
|
|
#21 |
|
Actief Lid
|
Re: Is TVAROH in Nederland te koop?
Die tvaroh van die Poolse winkel is een gewone Tsjechische tvaroh (maar in het Pools noemen ze het ook kaas), er is nu ook een winkeltje in Rotterdam wat ik weet. Daar kan je die ook halen. Ik zal ook even kijken waar ik die adres heb. Misschien hebben ze ook een site waar je die kan vooraf bestellen. Een site weet ik wel, maar dat moet je dan persoonlijk komen afhalen in Rotterdam in de Poolse kerk. Wat ik weet heb je in Hilversum nog 1 winkeltje (behalve die ik al genoemd had) en in Den haag 2.
Wat je ook kan doen - als je naar Tsjechie gaat, die daar kopen en thuis in de vriezer doen. Geen probleem. Moet alleen niet te lang liggen, hahahha..... Kvetinka |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Actief Lid
|
Ik wist niet dat Tvaroh kon invriezen. Bedankt voor de tip Kvetinka. Nu ga ik gewoon kilo's meeslepen uit Tsjechie
. |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Kvetinka |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Over invriezen gesproken... dan kun je zelf ook je eigen Mísa ijs maken!!!
Nog altijd de lekkerste Tsjechische ijs-klassieker vind ik. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Actief Lid
|
Misa ijs? Co je to? IJs met Tvaroh?
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Legende
|
Mísa = schotel (kom)
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
VIP Lid
|
Het is Míša ijs, inderdaad een ijs met tvaroh.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Klopt..had even geen š bij de hand
![]() Dit ijsje op een stokje met chocolade eroverheen is een aanrader als je van tvaroh houdt. Hij is er ook in aardbei en abrikozen smaak. mmmmm... |
|
|
|
|
|
#29 |
|
VIP Lid
|
Kvetinka, die winkels die jij noemt in Den haag daar verkopen ze allerlei Tsjechische produkten?
Zo ja kan je me die site of de adressen geven, daqn kan ik eens gaan kijken. |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Hier is een site waar je bestellingen kan maken, maar jekan ze maar afhalen bij de Pools kerk in Rotterdam. Maar het gaat me meer om het idee wat voor vlees je daar ongeweer kan kopen. Gutowski webwinkel Dus kijk maar gerust en ik zal weer kijken waar ik die adressen heb zodat je bij een zo'n winkeltje langs kan. Groetjes, Kvetinka |
|
|
|
|