![]() |
|
|
#21 | |
|
Lid
|
Re: Tsjechische keuken.
Citaat:
Ik hoop het ook niet... dan zouden we grote problemen hebben lol... Hana |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
VIP Lid
|
Elk land heeft wel eten dat lekker is. Wat dat betreft ga ik geen keuze maken :P
Maar het idee om rond de middag warm te eten is geweldig. Legt namelijk een goede bodem voor het bier. Afgelopen vakantie heb ik elke dag rond een uurtje of 14:00 warm gegeten en eventueel 's-avonds om 20:00 nog wat. Elke dag weer wat anders: Gulas s knedliky, Spaghetti, Suvlaki, Kureci sendvic (dat ding was zó groot, daar kon je 3 varkens mee voederen) en sommige dingen waar ik de naam niet meer van weet. En alles in het Tsjechisch bestelt! |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Gast
|
Wij zijn sinds zondag terug van vakantie in Tjechië (Reuzengebergte) Het was er prachtig, de natuur is er heel erg mooi! We hebben veel gewandeld op de goed gemarkeerde wandelpaden. Volgend jaar zijn we van plan om terug te gaan!
Het eten en drinken is er spotgoedkoop en nog lekker ook :-) Wij verbleven in een pension en hebben 's avonds gegeten wat de pot schafte, dat kostte ons slechts 3€ per persoon... De smerlina en palachenka, verkeerd geschreven denk ik :-) waren heerlijk maar de rest ook :-) Groetjes ! |
|
|
|
#24 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
.....ooit een paar tsjechen horen fluisteren over "haf-haf goulash"
... |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Nieuw Lid
|
sopsky salat
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Legende
|
Citaat:
haf - hurdle haf-haf - bow-wow hafhaf - bow-wow |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Forum Freak
|
Jongens dit is een bericht uit 2003 ??? Maar van haf haf goulash kan ik alleen maar denken, waf waf (misschien het soort vlees dat erin verwerkt is...)
![]() |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Legende
|
Citaat:
![]() |