![]() |
|
|
#81 |
|
Actief Lid
|
Re: Pilsner Urquell in Nederland verkrijgbaar?
-------------------------------------------------------------------------------- In Rotterdam kun je Urquell in deze drankenhandel krijgen. Orlanda Oude Binnenweg 111 3012 JB Rotterdam er zit ook nog een bierwinkel vlakbij de blaak...de straat weet ik niet maar als je bij de bibiotheek rechtsaf gaat en oversteekt bij de goudsesingel zit daar ook een bierwinkel..en jaar geleden verkochten ze daar budvar en pilsener...ik ben er alleen een tijdje niet geweest,dus 100% zeker weet ik het niet ![]() |
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Lid
|
Citaat:
www.norma-online.de |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Volwaardig Lid
|
Tot en met 22 maart 2008 in de aanbieding bij www.Trinkgut.de (o.a. Emmerich en Kleve) drie Tsjechische bieren:
Gambrinus 20* 0,50 € 7,99 Krusovice donker 20* 0,50 € 11,99 Budweiser 6* 0,33 € 3,29 |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Nieuw Lid
|
In Groningen zit aan de Paterswoldseweg een Russische winkel, waar diverse Oosteuropese soort bier worden verkocht.
http://www.russischewinkel.nl/ |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Super Lid
|
misschien een idee voor iemand om een tsjechische bierwinkel te beginnen.
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
ik hou weliswaar niet van bier, maar het enige dat ik heb geproefd is Nederlandse, dus misschien hou ik er na een Tsjechische wel van ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
blijf hollander he |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Nieuw Lid
|
Budweiser
Budweiser (donker) staat bij Kaufland in Duitsland het schap. Zes flesjes Budweiser dark kosten € 3,90.
voor vestigingen: www.kaufland.de Kaufland is ook in de grensregio's met Nederland aanwezig. |
|
|
|