![]() |
|
|
#72 | |
|
Lid
|
Citaat:
We gaan er dan als een speer naartoe! M'n dochters zullen wel blij zijn, dat zij nu niet zoveel meer hoeven mee te nemen in hun koffertje op wieltjes vanaf het station in Praag naar Almelo. Alvast namens ons allemaal![]() |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Lid
|
TrinkGut
Heel dom van mij om te reageren op een berichtje, zonder eerst naar de datum van plaatsing te kijken. Maar ik ben achter het adres van de TrinkGut bij ons in de buurt gekomen en die is in Gronau. Dat is dus echt wel een drankenwalhalla. Alle merken die al in eerdere berichten over TrinkGut werden genoemd, waren er ook. We hebben dus maar wat kratten van dat heerlijke Tsjechische vocht meegenomen.
Toen er naast die winkel ook nog een hele mooi grote paardenartikelenwinkel bleek te zijn, met het mooiste, grootste en niet zo dure assortiment aan artikelen, kon onze dag helemaal niet meer stuk. |
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Weet iemand of het nu vanaf 1 Jan 2008 hier in de regio (lees: Staropramen bijv.) = Zuid-Holland bij een slijter of iets dergelijks te koop is. Ik drink normaal geen (NL) bier, maar een Pramentje gaat er altijd wel in ! Dank alvast... |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Moderator
|
20 halve liters voor die prijs is volgens mij niet duur.
Veel Nederlands "bier" is duurder!! |
|
|
|
|
|
#76 |
|
VIP Lid
|
Als je het omrekent per flesje, dan kom je op nog geen 15 kronen per flesje. Is volgens mij dan niet echt duur. De laatste keer dat ik Gambrinus 10 kocht in de supermarkt, betaalde ik Kc 9,90 per fles.
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Legende
|
Citaat:
Dear Sir., We sell Primator Premium and Premium Dark In Germany to a warehouse in Berlin. Best regards, R....J.... Als er iemand bereid is hiervoor naar Berlijn te reizen dan moet men nog maar eens navragen naar het bewuste warenhuis. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |