![]() |
|
|
#21 | |
|
Legende
|
Citaat:
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Pivonist
|
Links in het kopje is het EIGEEL Arno en rechts in het metalen bakje is het zg EIWIT maar voor jou het EIKLEURLOOS en dat kan je gebruiken voor voornoemde doeleinden. Bedankt freddy, morgen Arno een cursus geven "het smeren van een WIT broodje" met boter of een gelijke substantie, een bruin broodje heeft iets meer techniek nodig dat komt later wel
. Na zdravi!!! |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Maar het moet dan zijn "het witte gedeelte van een EI"!!! DAT HEET DUS EIWIT!!! En zal ik je eens wat zeggen Macek?? Als werknemer van een bakkerij weet hij dat dus waarschijnlijk HEEL GOED!! Maar ik vind je wel lief hoor!! ![]() |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Pivonist
|
Dus met andere woorden heb ik een aap leren klimmen, leuk hoor een oude man in de maling te neemen!!!!!Na zdravi!!
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Forum Freak
|
Over oud gesproken, heb je mijn geboortedatum wel eens gezien?? :snik:
![]() |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Legende
|
Waar staat die dan, ik ben nieuwsgierig ?
![]() |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Forum Freak
|
In mijn profiel!!
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Pivonist
|
Ben gek op lieve oudere vrouwen, ik koester ze. Maar om niet teveel
.. te gaan, inderdaat met het eiwit uit de dooier kan je in de keuken plakken en lijmen. Buiten de keuken kan je er van alles mee doen, maar ik houd het kuis!!!!Na zdravi!! |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Misschien moet ik eens een curcus geven.... Een EI bestaat uit de volgende delen: Schaal Eiwit Eidooier (door sommige mensen eigeel genoemd) luchtkamer hagelsnoeren (soort navelstreng). Kiemschijf nu zit er IN een eidooier wel wit, namelijk de kiemschijf (hieruit groeit, als het ei bevrucht is het kuikentje), maar dit is zo klein dat je het niet uit de dooier kan halen... en plakken doet het al helemaal niet..... Wat ik bedoelde is dus dat je het EIWIT (ook wel albumine genaamd) moet hebben om in de keuken te plakken..... Het eiwit is dus heel iets anders dan de ei dooier (of het eigeel).... en deze bakker heeft in zijn 7 jaar beroepsopleiding inderdaad het één en ander over eieren moeten leren.... ![]() |
|
|
|
|