![]() |
|
|
#31 | |
|
Forum Freak
|
Rudnik. In bericht 19 van Freddy staat alles
Citaat:
Laatst aangepast door Esthertje; 06-06-07 om 16:16. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Legende
|
Esther dank u, het ziet er mooi uit. Daar gaan we zeker samen nog eens heen.
![]() |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Volwaardig Lid
|
Wij kennen Restaurant K nog niet, maar gaan er zeker een keer eten komende zomer. Het ziet er goed uit!
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Actief Lid
|
Er is al meer over gesproken dames met leuke jurkjes.
Zellf ben ik een liefhebber van biefstuk. Wat mij echter opvalt als ik met anderen er kom bij K dat de dames snel bij de nagerechten kijken. Daar staan dan afbeeldingen van heren waar ik bij in het niet val. Toch wil ik benadrukken,dat ik niet ontoevankelijk ben voor de kledingdracht van dames K maar dat het eten voortreffelijk is. Ook iemand die graag vegetarisch eet zeker een aanbeveling. cees fijneman |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Nieuw Lid
|
Esther, bedankt voor de tip van restaurant K!! Wij gaan er ook eens een keertje eten. Is de menukaart alleen in het Tsjechisch?
Het is altijd jammer als je niet kunt lezen wat er te eten valt. Meestal zijn er lekkere dingen te eten maar je weet niet wat je precies besteld hebt. Soms valt het dan mee, maar het kan ook dik tegenvallen. |
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Actief Lid
|
Menukaart is ook in het duits.
Met afbeeldingen,b.v.koe,varken,vis en foto van het gerecht. cees |
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Super Lid
|
gezelligheid ver te zoeken
Ook wij hebben, uiteraard op aanraden van een aantal prominente forumleden , dit restaurant bezocht. Als fervente liefhebbers van een goede biefstuk, en niet zozeer voor de mogelijk schaars geklede vrouwelijke bediening.
Nu, met de schaars geklede bediening viel het wel mee. 1 Serveerster gekleed in een mooie open zomerjurk,maar niet echt bijzonder. De geserveerde biefstukken waren WEL van topkwaliteit. Heerlijk goed medium gebakken. Ook het nagerecht verdient een pluim. Dan de menukaart. Was het bestuderen waard. Maar eigenlijk VEEL te druk en onoverzichtelijk. Het restaurant zelf is superschoon maar de "tsjechische"gezelligheid is ver te zoeken. Dus voor een goede biefstuk/maaltijd: ja. Voor de gezelligheid: nee. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Actief Lid
|
Ik ben het volkomen met je eens Tabe wat de sfeer aangaat.
Het is er brandschoon ook in de keuken en toilets. De moderne bar met honderden flessen drank ziet er op zich leuk uit maar op de ongeveer 20 krukken zit enkel het personeel,kok en 2 dames. Vaak was ik er aleen samen met reisgenoten of met mia,en voor de gezelligheid nam ik de drie musketiers ook nog een paar keer mee. Maar het belangrijkste een goede biefstuk en andere maaltijden, zeker vegetarische gerechten zijn een aanrader. Waar het wel sfeervol is en mischien nog een betere kwaliteit is hotel korunni princ in turnov,op het marktplein. In toprestaurants in ned. nog nooit zo,n lekkere biefstuk gegeten. |
|
|
|