![]() |
|
|
#11 |
|
VIP Lid
|
Ik denk dat je aan het eind van de dag gewoon mee-eet Esther.
Je bent in ieder geval enthousiast. Ik verheug me erop Hilde |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
krijg je er gratis bij. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Forum Freak
|
Hilde, dat eten na de meeting gaat in Restaurant U Soudku gebeuren, dat is een ander restaurant dan K, ligt er schuin tegenover. Heb ik ook weleens gegeten, is best lekker maar is geen Restaurant K, laten we wel wezen
Kwaliteit en entourage is niet te vergelijken ![]() |
|
|
|
|
|
#14 |
|
VIP Lid
|
Dat misverstand bevestigd mijn `wattenhoofd`.
wattenhoofd.jpg Ik zal proberen beter lezen. Maar ik heb alle vertrouwen in de meeting-organisatie. We zullen vast een aantal restaurantjes `keuren`in die week. Hilde |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Forum Freak
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Forum Freak
|
Vd Draad, er is hier wat geknipt en geplakt, maar je kunt Restaurant K vinden in Rudnik-Arnultovice, vlakbij Trutnov en Vrchlabi
Cees Fijneman heeft weleens een fotootje geplaatst van de eigenaresse. En ze is nog vriendelijk ook http://www.tsjechie.net/photopost/sh...php?photo=6709 Laatst aangepast door Esthertje; 24-04-07 om 22:04. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Legende
|
Er is zelfs meer, wij hebben het steeds over "Restaurant" maar het is ook "pension".
Er is zelfs een website Penzionk.cz maar hier wordt nog aan gewerkt. Er zijn 24 bedden beschikbaar volgens andere sites oa penzionk |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Forum Freak
|
Freddy
Je moet ze niet alles vertellen hier. Denk altijd aan de business p.s. de website wilde ik er ook bijzetten, maar ik krijg hem niet geopend, dus dan maar niet. |
|
|
|