![]() |
|
|
#11 |
|
VIP Lid
|
Het is vast iets Spaans...
![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Forum Freak
|
Oke dan kan ik weer rustig ademhalen, het ligt namelijk nu hier in mijn pannetje ....
Bij de fam. Frost gekocht, dus ff ontdooien en warm maken, samen met rijst. ![]() |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Actief Lid
|
Španělský Ptáček, deze Spaanse vogels horen tot mijn Tsjechische lievelingsgerechten! Hoewel er wel zeer, zeer veel varianten van zijn, had Duomamlas het wel zo'n beetje goed. Het is inderdaad opgerold varkensvlees gevuld met oa ei en augurk, het ziet er dan een heeeel klein beetje uit als een blinde vink (ook een vogelnaam). Het gaat vooral ook om de lekkere saus. Hoe dan oook eet makelijk!
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Lid
|
het hoort geen varkensvlees te zijn, maar rund. een stuk vlees maak je iets platter, besmeer je met mosterd, en dat doe je een augurk erin, wortel, gekookt ei, spek of knakworstje, knolselderij mag ook, oprollen en garen in de snelkookpan. sausje wat dikker maken en smullen maar.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Forum Freak
|
Gelukkig was het klaarmaken dit keer al door de Family Frost gedaan
Het opwarmen ging prima en het was heel lekker. Het was idd rundvlees, leek een beetje op dikke rosbief, er zat augurk in, ei en knakworst. dit was het dan !.jpg |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Forum Freak
|
Dank je wel Vašek, sorry, ik had dus niet eerst gezocht
Mocht ik eens een gekke bui krijgen kan ik het nu zelf maken, want het was wel erg lekker! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Legende
|
Ik schreef lekker met Knedliky, maar we eten het ook vaak met rijst. Ook erg lekker.
|
|
|
|