|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 | |
|
VIP Lid
|
Re: Bramborový salát / Tsjechische aardappel salade
Citaat:
Weet iemand of er ook Tsjechische kookboeken naar het NL vertaald zijn? (ik denk het haast niet) Misschien zou het leuk zijn om niet tig van deze recepten op het forum te zetten in het Tsjechisch, maar een selectie daarvan en dan in het Nederlands. ('t is maar een idee, wel een smakelijke denk ik!) ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
Bramborový salát - Tsjechische aardappelsalade
ik heb net de aardappelsalade van Vašek gemaakt. Hier staat het recept: http://www.tsjechie.net/board/f29/br...alade-650.html
Ik heb half ham/half salami gebruikt en geen sardientjes. Het smaakte nu al lekker, ben benieuwd hoe het morgen smaakt. Als er tenminste wat van over is, ik ga vannacht m'n zoon en z'n vriendin van een rock-concert ophalen, en dan hebben ze waarschijnlijk wel trek in wat lekkers. in ieder geval is de salade de moeite van het proberen waard. díky Vašek! ahoj, Tonia |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Legende
|
Wat ben ik blij ....
![]() |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Actief Lid
|
mmmm, lekker hoor. zaterdag was de schaal leeg voor we er erg in hadden, en de jongens vonden het absoluut een herhaling waard.
het viel inderdaad ook in de smaak na thuiskomst vrijdag (erg laat, of heel vroeg, ligt eraan hoe je het bekijkt). groetjes, tonia |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
|
Best forumlezers,
Kan iemand mij vertellen voor hoeveel personen onderstaand recept is? groet, Astrid Ingrediënten: 1 kg aardappels 250 gram worst of ham (in kleine blokjes) 1 uitje of sjalotje (fijngesnipperd) 1 blikje gemengde groenten (Bonduele) 1 blikje sardientjes 1 appel (in blokjes kleine blokjes) 2 augurken (in kleine blokjes) 3 eieren hardgekookt (in kleine blokjes) 3 eetlepels mayonaise of fritessaus beetje citroenensap, peper en zout naar smaak |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Moderator
|
Als je Tabe hebt uitgenodigd 1
![]() Anders lijkt me dit voor 6 personen voldoende |
|
|
|
|
|
#17 |
|
VIP Lid
|
Iedereen maakt ze salaat anders. Maar de basis wordt hier wel vernoemd, iedereen doet zijn eigen ingredienten er in. Mn ma heeft hem gisteren gemaakt hijs alweer bijna op
![]()
|
|
|
|
#18 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Heb ik bij jou ooit wel eens een salade gegeten??? Nee? Dan wordt het eens tijd. Ik doe het voor de helft. Maar wel met een fernetje erbij.
|
|
|