![]() |
|
|
#11 |
|
Forum Freak
|
Sorry, dat had ik niet gelezen, te snel over de zinnen gedanst dus!!
Maar... overpakken in andere kratten gebeurd ook wel! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Super Lid
|
het stond erboven en op de verpakking dus.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Gast
|
Het is raar maar waar, Nederland is de spin in het web bij de import en export van groente, fruit, bloemen, planten, bloembollen en nog meer artikelen. Veel kwekers en tuinders zijn naar "vere landen" verhuist en hebben daar bedrijven opgezet, de produkten kunnen zij via "televeilen via Nederland verkopen en exporteren".
|
|
|
|
#14 |
|
Moderator
|
Ik heb de titel van dit topic aangepast, omdat die aanleiding kon geven tot misverstanden.
Het gaat Michael dus om de vraag hoe het kan dat uit Nederland afkomstige producten in Tsjechië goedkoper zijn dan in eigen land. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik denk dat de lonen, winkelruimten en transport een grote rol spelen in de verkoop in ons landje.
De huurprijs per m2 is gigantisch, de bazen, chefs en andere krijgen ook het nodige. De energie is duurder, langere openingstijden, afkoopsommen falende directeuren, de gratis koffie, dure advertenties, duurdere verzekeringen, het wachten in de file, vele stoplichten enzovoorts maken het mijn inziens het nederlandse produkt duurder intern dan het produkt uit te voeren en daar goedkoper op de markt te zetten. Tjonge jonge wat een ingewikkelde zin is dat geworden. Als je zulke zinnen probeert neer te zetten en jullie gaan ze lezen weet je gelijk waarom nederlandse produkten daar goedkoper zijn, want dit krijgt een tsjech niet verzonnen. |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |